Pril zwanger en slecht slapen

Goedemorgen,

Zijn er hier nog meer moeders die pril zwanger zijn en slecht slapen? Als ik snachts naar de wc moet, kan ik daarna niet meer slapen. Dit is nu een week sinds ik zwanger ben. Ik word er gek van. Ik herken het wel van mijn vorige zwangerschap aan het einde ervan, maar absoluut niet in het begin. Vannacht was het half 1 en daarna woelen en waarschijnlijk heel licht slapen.

Ja had ik ook, erg veel wakker gelegen de eerste weken. Ik werd veel wakker en kwam dan weer moeilijk in slaap. Ik had verder weinig vroege symptomen (zere borsten of misselijk oid) maar slecht slapen zeker wel. Werd later in de zwangerschap wel weer beter, al zaten er toen nog wel eens nachten tussen dat ik wakker lag.
't is vervelend maar 't kan geen kwaad voor je kleintje.

Succes!

Hoi Vis,
Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik krijg nu wel pijnlijke borsten en ook mijn bekken en stuit voel ik. Dus het lijkt erop dat ik meer kwaaltjes ga krijgen. Het lijkt mij alleen niet zo gezond als je zo weinig nachtrust hebt in het begin van je zwangerschap. Zowel voor mijzelf als voor het vruchtje wat zich moet ontwikkelen, maar ja die zal er wel minder last van hebben...
Hoever ben jij?

Ik heb er ook last van! Helaas nog steeds en zit bijna op 11 weken. Word rond 5-6 wakker en kan pas tegen 8 weer indutten. (Wanneer ik eigenlijk ook moet opstaan :( )Ik probeer overdag af en toe een kwartiertje op bed te gaan liggen en verder wel blijven liggen s nachts zodat je Iedergeval rust krijgt. Succes! 

Hoi
En je bent normaal wel een goede slaper? Geen stress etc.? 
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Gelukkig heb ik vannacht beter geslapen. Daar kan ik dan ook zo blij mee zijn.

Hoi Elize,
ja voor mijn zwangerschap ging het prima. Ben zwanger geworden via een IUI behandeling en eigenlijk al in de eerste wacht week last gekregen. 

Hier ook heel pril zwanger en vaak savonds wakker, maar kan gelukkig wel weer snel inslaap vallen als ik zie dat het nog erg vroeg is. En ineens standaard zo rond 5-6 wakker en dan niet echt meer lekker inslaap kunnen valllen. Mijn wekker staat om 7 uur en dat is net weer een beetje het moment dat ik begin in te kakken. Ik lig er daardoor wel vaak op tijd in omdat ik gewoon echt moe ben (zo tussen 9 en 10). 
Maar ik merk ook zeker wel wat spanning bij mezelf. Met onze vorige zwangerschap zijn we onze dochter met 18 weken verloren omdat ze niet levensvatbaar bleek te zijn. Dus echt genieten nu doe ik nog niet echt. Daardoor ook wel een testdrang om nog te zien of er een mooi lijntje op de test staat. 

[quote quote=10594561]Hoi Elize, ja voor mijn zwangerschap ging het prima. Ben zwanger geworden via een IUI behandeling en eigenlijk al in de eerste wacht week last gekregen.[/quote]
Hey Steenbokkie,
Wij zijn ook door middel van een verse tp zwanger geworden. Bij onze eerste merkte ik het meteen de dag erna dat ik zwanger was. Zo misselijk etcetera. Nu was het vaag en minder duidelijk. Het midden in de nacht wakker worden en niet meer kunnen slapen had ik juist toen in het derde trimester.
Fijn dat je in iedergeval overdag af en toe een dutje kunt doen. 

Terug
Bovenaan