Pril zwanger en slecht slapen

[quote quote=10594643]Hier ook heel pril zwanger en vaak savonds wakker, maar kan gelukkig wel weer snel inslaap vallen als ik zie dat het nog erg vroeg is. En ineens standaard zo rond 5-6 wakker en dan niet echt meer lekker inslaap kunnen valllen. Mijn wekker staat om 7 uur en dat is net weer een beetje het moment dat ik begin in te kakken. Ik lig er daardoor wel vaak op tijd in omdat ik gewoon echt moe ben (zo tussen 9 en 10). Maar ik merk ook zeker wel wat spanning bij mezelf. Met onze vorige zwangerschap zijn we onze dochter met 18 weken verloren omdat ze niet levensvatbaar bleek te zijn. Dus echt genieten nu doe ik nog niet echt. Daardoor ook wel een testdrang om nog te zien of er een mooi lijntje op de test staat.[/quote]
Hey Zwindo,
Wat ontzettend heftig dat jullie je dochter zijn kwijt geraakt met 18 weken. Ik snap dat je dan niet kunt genieten op dit moment. Heb je wel symptomen? En wanneer mag je voor een echo? Ik lees allerlei verhalen over het wel en niet zien van een lijn omdat je hcg niet mser stijgend is maar stabiel. Zelf test ik niet maar is het afwachten tot 13 dec. 
Wel fijn dat je snel in slaap valt als je vroeg wakker bent. Hier liggen we ook vroeg op bed. 

Ik ben inmiddels 16 weken zwanger en heb dit helaas nog steeds! Overdag ben ik juist super moe, ga dan op tijd naar bed maar heb eerst al moeten met in slaap komen en als ik dan eenmaal slaap beginnen we weer van voor af aan omdat ik binnen no-time weer wakker word..

Hoi Elize,
Deze keer wel meer klachten als de vorige keer. Ben al best snel na de tp dat ik met vlagen flink wat misselijk werd en ook echt rond 10 uur steeds weer zo aan het inkakken dat ik soms echt moeite had om mijn ogen open te houden. Nou helpt dat slechte slapen daar ook niet echt bij. Ik ben echt standaard rond 1 a 2 ergens wakker en dan weer rond 4 a 5 en vanaf dan lig ik eigenlijk een beetje te draaien en te doen tot mijn wekke afgaat. Sinds gisteren ook wel wat meer steekjes in de onderbuik wat me ergens weer een beetje onzeker maakte eerst, maar ik mij bedacht dat het er ook bij hoort. 
De testdrang is al wel ietsje gezakt. Afgelopen maandag had ik op de testdag een cb met wekenindicator gedaan toen was het 1-2 weken (ik moest toen echt voor mezelf het woordje ZWANGER zien staan). 2 dagen later heb ik samen met mijn man nog zo'n test gedaan (hadden eigenlijk afgesproken dat we dan pas een digitale zouden doen, maar had het niet kunnen laten) die gaf toen al 2-3 weken aan. Ook de andere testen die ik had gedaan lieten een mooie oploop zien, dus toen heb ik het eigenlijk al iets meer los kunnen laten. Ik denk alleen dat we het pas echt meer los kunnen laten na de NIPT. 
Ik las dat jij ook zwanger bent door een tp. Ik ook, maar dan een cryo. Vorige keer was ook een verse tp. Zijn nu een ruime 3,5 jaar onderweg in de MMM. Oja en onze eerste echo is pas 22 december, dus moet nog even geduld hebben. 

Terug
Bovenaan