pril zwanger, jong zwanger.

<p>Hallo allemaal! </p><p>Ondertussen ben ik ongeveer 5 weken zwanger en 24 jaar. Niemand in mijn omgeving is dit ook dus contact is dan best wel lastig. Zeker als het nog geheim is!! Als er meer meiden zijn die er niet in hun omgeving over kunnen praten brand los! Misschien is een app of iets is ook altijd leuk!</p>

Gefeliciteerd!
mocht je het leuk vinden, we hebben een (geheime) facebookgroep voor januari 2020 baby’s, voeg Bobien Fonk toe, en dan voeg ik je toe aan de groep!

Dag dames,
hier nog een hele prille zwangerschap van 5 weken. Ik ben 28 jaar en het is de eerste. Allemaal nieuw en spannend dus! Die fb groep van de januari baby’s lijkt me leuk, wij zijn eind januari uitgerekend! Is dat niet zichtbaar voor je vrienden aangezien we alles nog geheim houden? 
anders sluit ik me graag aan! 
Liefs Danielle 

Ik ben een jonge mama van 26. Half feb 2018 is zoontje 1 geboren en 1 maart 2019 z99ntje 2. Was 4 maanden bevallen toen ik.alweer een positieve test had.. Dat ging wat sneller dan gedacht haha. Nu dus noet zwanger, maar mocht je op zoek zijn naar ervaringsverhalen, of contact met al bevallen mamas, sta ik daar voor open!

Hoi, 
gefeliciteerd met je zwangerschap. 
Ik ben ook jong mama, ben 23 jaar en ben zwanger van ons 3e kindje. 

@Dana Dana, wat leuk hoeveel verschillen jou kinderen qua leeftijd. 

Liefs

Terug
Bovenaan