pril zwanger, jong zwanger.

Dankjewel, 

wat leuk ernaar je het nu ook wat zwaarder omdat je er nog 2 hebt rond lopen ? 
Ik ben 8 weken zwanger nog heel pril. 
Gaat je zwangerschap veder goed ? 

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Wij zijn ook bezig met onze eerste!
Helaas wel al 2 miskramen gehad maar nu weer een positieve test in mijn hand! Als het goed is zou ik nu 4 weken moeten zijn ongeveer. 
Ikzelf ben pas 22 en mijn man 27 ?

Gefeliciteerd met de zwangerschap! ?

ik ben ook een jonge aanstaande moeder ben nu 22 en 36weken zwanger van mijn eerste kindje. Heel veel mensen weten niet eens dat ik zwanger ben ?. Ben een jaar geleden verhuisd naar Nijmegen na 21 jaar gewoont te hebben ik Almere en niemand van daar weet dat ik zwanger ben op 3 mensen na dan. Heb express gedaan om bozeogen te voorkomen.

Zeker, ik ervaar deze zwangerschap veel zwaarder. 
Ik denk inderdaad omdat je nu toch 2 kinderen rond hebt lopen die ook de nodige zorg nodig hebben.
de zwangerschap zelf gaat heel goed.
Ervaar jij dit ook zo?

Groetjes!!

Gefeliciteerd jonge mama to be!!
Hier ook een jonge mama to be, 22 en vandaag 8 weken en 4 dagen zwanger. Vandaag de eerste echo gehad, heel spannend, maar zo ontzettend mooi op te zien hoe zo iets kleins zich kan ontwikkelen.
Hoe gaat je zwangerschap verder?

Hoi allemaal, 
Een beetje een late reactie maar ik ben nieuw op dit forum en zie deze berichtjes nu pas. Ikzelf word ook een jonge moeder, ik ben nu 30 weken zwanger en ik ben 21 jaar (22 als de baby komt). 
Ik zou het leuk vinden om contact te hebben met andere jonge moeders of mama's to be. 
@may voegen jullie misschien nog nieuwe mensen toe in de whatsappgroep? 
Ik hoor graag van jullie. 
Liefs 

Je mag gerust in onze whatsapp groep! Als je je email geeft stuur ik je even een mailtje! Kunnen we via daar nummers uitwisselen! 

Terug
Bovenaan