Hoi allemaal,<br />Ik ben na één maand al zwanger geraakt van mijn partner en ik ben toen eigenlijk gelijk bij hem ingetrokken. Ik heb altijd heel graag kinderen gewild, maar toen ik de positieve test in handen had was ik er niet echt blij mee. Mijn vriend vond het gelukkig wel leuk.We zijn allebei wel op een punt in ons leven dat het kan (ik ben 27, hij 35, beide een prima baan en hij heeft al een zoon van 9).<br />Momenteel ben ik 7 weken zwanger en eigenlijk ben ik nog steeds niet echt blij. Bang voor de toekomst met hem, omdat we elkaar zo kort kennen. Maar ik kan ook alleen nog maar aan negatieve dingen denken qua kinderen. Het voelt alsof mijn hele leven straks voorbij is en ik ben dat nu al aan het afbouwen. Ik sportte altijd fanatiek en ik heb nu al het gevoel dat mijn lichaam toch wel gaat verslappen en straks heb ik geen tijd meer om te sporten als de baby er is, dus mijn hele motivatie is nu al weg. Ik spreek ook amper nog met vriendinnen af. Ben chagrijnig, moe, emotioneel en gestresst. Ik baal van de misselijkheid. Ik wil gewoon alleen zijn in mijn eigen bubbel.<br />Omdat dit zich zo langzaam heeft opgebouwd totdat ik me gister helemaal rot voelde, hebben we het over een abortus gehad. Mijn vriend zou dat oké vinden, omdat hij ziet dat ik niet gelukkig meer ben. Dan zouden we altijd nog aan kindjes kunnen denken, als we wat langer samen zijn. Maar ik wil daar natuurlijk ook weer geen spijt van krijgen.<br />Maar wat is nu wijsheid. Ik ben gewoon voor alles bang, terwijl ik zo gek ben op kinderen. Ik heb jarenlang traanogen gekregen bij elke bevalling op tv, ben gek op mijn neefjes en nichtjes en dit is mijn grootste droom… Ik weet zeker dat ik van dit kindje zou houden en dat ik het alle liefde van de wereld zou geven. Maar ik hoop al weken stiekem dat ik ga bloeden zodat ik geen zorgen meer heb…<br />Ik had me alles gewoon wat anders voorgesteld…<br />Weet iemand raad? ? Of wat lieve woorden?<br />