Prille zwangerschap!!

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Kom eens een kijkje nemen, ben nieuw...
Heb een vraagje aan jullie
Mijn ELM is 3 september, heb verleden week een test gedaan en
deze was positief...
Heb echter alleen geen klachten, ben niet misselijk, geen pijnlijke borsten enz...
alleen af en toe een kramp in mijn buik
Het is dat de test zegt dat ik zwanger ben en dat mijn menstruatie uit blijft
Natuurlijk fijn als je geen klachten hebt
Maar ben  toch een beeteje ongerust dat er iets niet goed is....
Heeft een van jullie hier ook last van (gehad)?
Kan 29 oct naar de VK, 1e keer, spannend!!!  

Als alles goed is dan is er weer een juni baby....haha
zag al dat er meerdere waren

Alvast bedankt,

xx kim

gefeliciteerd met je zwangerschap!! Gewoon lekker genieten, vooral als er geen klachten zijn. Ik had ook geen last van de gebruikelijke zwangerschapskwaaltjes. Iedere zwangerschap is zo verschillend. Gewoon lekker gaan genieten.

Ha Kim,

gefeliciteerd hoor! Leuk!

Over de kwaaltjes: de eerste 6 weken heb ik helemaal nergens last van gehad, ik twijfelde ook of ik echt wel zwanger was. Maar...toen kwam de misselijkheid, ik ben bijna 4 weken goed misselijk geweest (gelukkig niet overgegeven), slecht kunnen eten, kreeg dingen gewoon niet weg.

Ben inmiddels 15w4d, nu gaat het weer beter, misselijkheid is weer helemaal weg, ik eet weer normaal.

Oftewel: dat je geen klachten hebt zegt niets over of je zwangerschap goed is of niet. Wees blij dat je vooralsnog geen last hebt...

Geniet ervan!

Ukkie26

Beste Kim,

Hoe herkenbaar!
Ik ben nu net zwanger van de tweede..en had zowel bij de eerste als nu zoiets van...
Voel niks, ben niet misselijk...dat maakt het zwangerschap soms moeilijk te geloven..
Maar dont worry...mijn eerste zwangerschap verliep prima en heb nu al een gezonde dochter van anderhalf...en nu ook weer...nergens last van!
Tot mails...ga met mijn dochter spelen!
Heb jij het al mensen verteld?

Beste Nienke,

Jij ook gefeliciteerd!
Heb het mijn (schoon)ouders en (schoon)zus verteld
verder nog niemand, wil nog even wachten
Geloof het zelf pas als ik de echo heb gezien
Nog maar even wachten tot de 29e.....

xx kim

Beste Nienke,

Jij ook gefeliciteerd!
Heb het mijn (schoon)ouders en (schoon)zus verteld
verder nog niemand, wil nog even wachten
Geloof het zelf pas als ik de echo heb gezien
Nog maar even wachten tot de 29e.....

xx kim

Gefeliciteerd. Je zegt weer een junibaby, in welk jaar is jullie eerste kindje geboren? Spannend blijft het natuurlijk altijd en 29 oktober mag je lekker naar de verloskundige. Ik wens je een fijne zwangerschap.

liefs
talke

Terug
Bovenaan