Prille zwangerschap!!

Hoi Kim,

Ik ben ook nieuw, heb me net aangemeld en ik zag jouw  berichtje ook al staan. Nou ik heb hetzelfde hoor! Ik heb gisteren!! de test gedaan en dat was  schrikken. Had nl. niet verwacht dat die positief zou zijn. Heb nl. al zo'n ander halve week last van buikpijntjes, alsof je ongesteld moet worden. Ik ben wel helemaal dol gelukkig. Ik ben rond 12 juni uitgeteld. Ik moet zeggen, bij m'n eerste had ik, ook op wat buikpijn na, nergens last van. Niet ziek zwak en misselijk, heerlijk toch. Ik moet wel zeggen dat ik nu wat meer bang ben dat het niet goed is. Moet denk ik eerst een keer bij de vk geweest zijn en de bevestiging van een echo, dat er echt weer iets in me groeit, hebben gehad. Succes en vooral geniet er lekker van verder.

Groeten Bianca  

de meeste klachten beginnen vaak pas rond de 5de of 6de week. als het hcg hormoon sterk genoeg is.

Hallo allemaal!
Wij weten sinds gister dat ik zwanger ben, het is nog heel erg pril...dus nu stiekem op onderzoek naar alles wat er mee te maken heeft... Ik ben erg benieuwd hoelang jullie gewacht hebben met het vertellen van het grote nieuws!!!!

hallo,

Ik ben nieuw hier sinds gister. Afgelopen donderdag zijn mijn vriend en ik erachter gekomen dat ik zwanger ben. Na een bezoek bij de dokter te hebben gebracht voor een blaasontsteking bleek ik ook zwanger te zijn. Dat was echt even schrikken vooral omdat ik niet eens 2 maanden geleden gestopt ben met de pil, na bijna 12 jaar gebruikt te hebben. We zijn hardstikke blij met het goede nieuws en we hebben meteen onze ouders op de hoogte gesteld en zij waren ook ontzettend blij. Ik weet alleen niet precies hoe ver ik al ben. Had namelijk 3 weken terug ook een test gedaan die negatief was. Wij schatten dat ik tussen de 5 en 7 weken ben. Ik vind het ontzettend spannend allemaal en omdat ik nu weet dat ik zwanger ben voel ik mijn buik ook extra rommelen. Wie heeft dat nog meer? Ik ben nog best wel bang dat het fout gaat omdat mijn schoonzus ook 2 maanden terug zwanger bleek te zijn maar na 7 weken was het eitje losgelaten. Maar ik blijf gewoon positief denken en samen met mijn vriend genieten we er gewoon lekker van en we hopen dat het allemaal goed komt.

Hallo,

Ook wij weten sinds donderdag dat er tweede bij komt! Er spannend, en nog erg ongeloofelijk!!! Jullie allemaal gefeliciteerd!!!! En geniet ervan, dat  doen wij ook!

Doeiii

Hey Kim

Ik ben hier ook net nieuw en las je berichtje
Mijn ELM was ook 3 september en wij moeten ook op 29 oktober naar de verloskundige voor de eerste echo!
Wat toevallig he!
Ik voel ook nog helemaal niks, soms een beetje misselijk meer niet.
Voel me dus ook nog niet zwanger en dat was bij de eerste wel ff anders, daar wist ik al voordat de test het uitwees dat ik zwanger was, dat voelde ik gewoon op de een of andere manier.
Wij wachten met vertellen totdat ik 12 weken ben, dus nog ff 6 weekies wachten ;)

Hallo allemaal,

Ik ben nu 6 weken zwanger. Ook ik kan het haast niet geloven. Geen pijnlijke borsten, niet misselijk. Wel heb ik voortdurend menstruatie-achtige pijn, die qua hevigheid wisselt. Dat maakt me wel een beetje onzeker maar zo lang er geen bloedverlies is, is er geen reden om me zorgen te maken. De huisarts geeft aan dat het afwachten is hoe het zal verlopen.
Wanneer gaan jullie voor het eerst naar de verloskundige?

groetjes Emma

Terug
Bovenaan