primolut kuur

een vriendin van mij heeft ook endometriose! ze is er 1x aan geopereerd! hoop voor jedat je dit niet hebt!liefss

Heb niet echt duidelijke bijwerkingen gehad van de primolut. Heb wel een enorm kort lontje maar dat kan ook door de ongi komen. Verder dus geen klachten. Ook mijn ongi is niet heftiger dan normaal, het is een normale ongi met weinig buikkrampen. Was daar wel bang voor omdat er zoveel afgestoten moet worden, maar het valt me erg mee!!

Sorry, dacht dat jij dat had geschreven..vind het soms moeilijk te onthouden welk verhaal nou bij wie hoort, sorry!!

Maar als ik het verhaal van de endo lees (ik kort het voor het gemak maar even af hihi) dan kan ik begrijpen dat ze primolut geven. Ik zou voor een duidelijke uitleg toch even vragen aan de ha. Dan weet je het zeker!

Ben erg benieuwd wat de ha zegt!!
Succes!!
Liefs ciomama

tja moeilijk he alles te onthouden van iedereen!
ik moet morgen bellen over t hoe of wat dus laat t zeker weten!!!

jij ook succes

liefs

Hey meid, gelukkig ben je weer een stapje verder!!
Of je het je ouders wilt vertellen is denk heel persoonlijk. Mijn ouders weten het inmiddels wel.. Afgelopen weekend vond ik dat ook wel fijn... ze begrepen toen ook wel dat ik chagi was van mijn ongi!

Dikke knuffel..

wij gaan t straks aan onze ouders vertellen!
ben benieuwd...
inderdaad weer een stapje verder.
liefs

Fijn dat je gekozen hebt om het te vertellen. Ik ben benieuwd naar hun reactie, en hoop dat je binnenkort kan vertellen dat je zwanger bent! Ik kan je helaas niet verder helpen met info over primolut.. Veel succes!

Terug
Bovenaan