Primulut

Hallo,
Misschien dat jullie me kunnen helpen.Ik heb in okt. mijn eerste miskraam gehad van een tweeling, 1 daarvan is uit zich zelf gekomen en daarna een curettage gehad. 4 weken lang bloedverlies gehad, daarna opnieuw weer zwanger geraakt. Helaas is dit maar van korte duur geweest want dat is ook een miskraam geworden.Nu ben ik 29 dec weer bij de gyn geweest en een kuur primulut gekregen, omdat er nog weefsel zat.Ben daar vorige week vrijdag mee gestopt, maar tot nu toe geen bloeding of wat dan ook gekregen.Wel pijnlijke borsten en misselijkheid.Morgen moet ik weer naar de gyn bellen over hoe nu verder.Maar hebben jullie hier ervaringen mee?Alvast bedankt

Hey allereerst mijn oprechte medeleven, wat een klote tijd heb je achter de rug!

Ik heb met primulut goeie ervaringen in de zin van ik werd daar toch echt vlot ongesteld van! Ff gek gezegd..ben je niet toevallig toch zwanger?

Niet dat ik je iets aan wil praten alleen heb ik dat dus wel.gehad alleen met dupasthon ipv primulut...

Ik wens je succes! En dat je maar snel een gezond e zwangerschap mag hebben!

Ik heb het ook weleens gehad dat het niet werkte. Ik moest daarna 10 dagen lang 4 stuks slikken. Normaal moet je na 5 dagen toch wel gaan vloeien.

Bedankt voor jullie reacties.Heb gisteren de gyn gebeld en moest dus een zwangerschaps test doen.Meteen gedaan en die is heel licht positief. Best wel een schok, want ik had dit nooit verwacht. Tuurlijk is het wel van harte welkom hoor. maar ik had hier echt geen rekening mee te gehouden.Ik ga zondag ochtend opnieuw een test doen om te kijken wat die zegt. Ook heb ik een test gehaald om te kijken hoe ver ik zwanger ben.Blijft dus nog erg spannend.

Terug
Bovenaan