Primulut

Moet afwachten tot dinsdag.Gisteren hele erg buik kram gehad en iets bloedverlies met slijm, en ook wat oud bruin bloed (sorry voor de details) maar dit allemaal maar heel minimaal.Nu nog steeds drukkend gevoel van uit de vagina, net of der een bal inzit die naar buiten moet.Volgens de ass van de gyn kon het zijn dat mijn mensturatie er aan kwam. maar ik heb nu al 24 uur deze klachten er er komt nog niks...

Vorige week dacht ik een vruchtje te zijn verloren, maar ik vond het wel erg groot voor de duur dat ik evt. zwanger heb kunnen zijn.Fotos van gemaakt en afgelopen dinsdag bij de gyn geweest.Hij denkt dat hij geen vruchtje is, maar een afschietsel van de baarmoeder ofzowHij had het eigenlijk willen onderzoeken, maar ik heb het weg gegooid.Mijn baarmoeder is wel helemaal leeg gelukkig.Maar nu heb ik erg weinig tot geen baarmoederslijmvlies, waar ze zich ook al eerder zorgen om hebben gemaakt bij mij, maar nooit gemeld.Nu over 3 weken terug komen en daarvoor bloedprikken.. word dus weer gevolgd.

Die grote stolsels heb ik bij een normale menstruatie ook. Waarschijnlijk is dat toch het laatste geweest wat er nog zat bij je. Raar dat ze zich nu al zorgen maken om de dikte van het baarmoederslijmvlies. Als je vorige week pas dat stolsel hebt verloren, kan het bijna nog niet aangegroeid zijn. Ik heb juist het tegenovergestelde. Een heel dik baarmoederslijmvlies. Maar op dag 10 is dat ook nog maar een paar millimeter bij mij.

ja, schijnbaar had de vorige gyn dat ook al gezien ( denk bij mn eerste miskraam), en zich daar zorgen om gemaakt, maar nooit tegen mij gezegd....Te dik zal ook wel niet goed zijn, wat jij hebt ofwel?

Ikzelf denk van niet hahaha. Daar komt naar mijn idee geen zaadcel langs. Maar volgens de gyn zou ik de eerste in de wereld zijn waar bij dat zo zou zijn. Dus het zal wel geen kwaad kunnen. Bij een te dun slijmvlies is het innestellen het probleem. Dat gebeurt bij jou wel. Hoop dat hij wat duidelijkheid over kan bieden.

Terug
Bovenaan