Proberen zwanger te worden van tweede kleintje

Ik geef idd geen bv meer. Dat lukte helaas niet? Ik hoop ook echt dat het snel gaat gebeuren. Dan weet ik iig dat mijn lichaam “het doet”. Maar ben gelukkig niet de enige die het zo heeft hihi

Hier ook zin in een tweede. Ik geef nog wel BV. Onze kleine is nu net 10 maanden oud. Tot op heden nog geen menstruatie gehad. Ik wil ook graag dat het weer op gang komt, dan weet ik iig dat alles werkt. Ik hoop ook op 2 onder de 2.. Maar begin langzaamaan de moed te verliezen.
Ik wil de BV pas afbouwen als de kleine 1 jaar oud is geweest. Dan hoef ik namelijk niet over naar flesvoeding.
Ik heb ondertussen wel getest omdat we geen anticonceptie gebruiken. Tot op heden nog geen resultaat :)

Hier toch weer meer borstvoeding gegeven en hoop nu volgende week te kunnen afbouwen en dan helemaal te stoppen als mijn zoon 1 jaar is...echter zijn zijn nachtvoedingen nog niet weg... Hij komt nog 1x laat in de avond en dan 1x in de nacht... Hij eet ook maar matig nu omdat hij alles aan het ontdekken is... Ik doe voor de zekerheid elke week een test... Nog steeds niet ongesteld...

Nog steeds niet ongesteld. Heb het jaar inmiddels gehaald met de BV. Ik ga nu dus ook proberen af te bouwen. Maar ons dametje vindt het nog maar niks. 
De avondvoeding wil ik nu laten vervallen. Als dat gelukt is wil ik ook de ochtendvoeding laten vervallen. 
Hopelijk is mijn cyclus dan snel weer op gang.. Help me duimen. 

De avondvoeding is nu een tijdje vervallen en yay! Ik ben eindelijk ongesteld geworden :) Fijn gevoel dat het nu weer terug is.
We gaan geen anticonceptie gebruiken. Dus vanaf nu goed in de gaten houden dus. En kijken of de cyclus direct soepel verloopt :).
Hopelijk is het snel raak!
Ons kleintje wordt binnenkort alweer 13 maanden :)

Terug
Bovenaan