probleem met vertellen

Hoi Manky,

nt als manky zou ik het ook vertellen hoor, en bij een medusche echo krijg je een foto, dus je kan het alsnog inlijsten en geven.
Wij kregen wel een foto bij de med. echo,
successs

Filiz
 
Vertellen moet je doen wanneer je dat zelf wil.Ik heb te lang gewacht bij de eerste.Mijn vader is in die tussentijd overleden.Is misschien anders,maar er zijn ook andere manieren(leuke) om het te vertellen en als het weer mis gaat wil je het toch ook kwijt.succes
 
Hoi,

wij hebben het vertel toen ik 6 weken zwanger was, ben inmiddels de trotse moeder van Mika (bijna 4 maand oud).
Ik was trouwens erg blij dat wij het zo vroeg verteld hadden, want mijn moeder raakte in coma toen ik 16 weken zwanger was, was dus blij dat ze wel wist dat ik zwanger was....
Het kan ook na 12 weken nog fout gaan...

Succes met je keuze!

Groetjes Chantal.
 
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties! Ik denk dat ik het inderdaad, als 5 januari eraan komt, meteen die avondga vertellen als de echo ook goed is enzo. Ik wil ergens gewoon echt die foto hebben, want dan kan ik mijn ouders tenminste laten zien van: kijk, het zit goed! De vorige keer toen ik zwanger was(en later dus een leeg vruchtzakje bleek te hebben),zei mijn vader toen hij het hoorde: 'eerst zien, dan geloven'.

Maar ik ben nu zoveel misselijker dan bij mijn eerste zwangerschappen die eindigden in een miskraam en ik heb zoveel meer last van zware borsten, dat ik ergens zoiets hebvan: het zal deze keer heus wel goed gaan! Ik koop in ieder geval meteen een lijstje als het allemaal goed is.... En natuurlijk houd ik jullie op de hoogte!

Liefs
Manky
 
Terug
Bovenaan