Probleempje

hey,

Ja ik zou gewoon eerlijk zijn hoor.
Als jij t niet prettig vind om te rijden zit je ook niet ontspannen in de auto, Nou dat maakt het er niet veiliger op.
Je moet het in ieder geval al helemaal niet gaan doen omdat je denkt dat het van je verwacht wordt! en je je anders schuldig voelt. Je bent zwanger, denk alsjeblieft aan jezelf.. en als je familie dat niet begrijpt zegt dat meer over hun dan over jou.
Wij hebben 1e kerstdag een afspraak in de buurt van Nijmegen... maar moeten vanuit Almere komen. Ik hoop echt dat de wegen beter begaanbaar zijn, maar anders gaan wij het ook afbellen...
Echt, ze adviseren om thuis te blijven en dan zou uitgerekend jij wel even in de auto stappen!? echt niet doen hoor!!!

Evelien

Nou sorry hoor! Ik snap dat iedereen oma er graag bij wil hebben en het zou ook erg sneu zijn als oma niet kan komen maar soms is het gewoon niet anders. Als je ouders je gaan pushen vind ik dat echt ongehoord! Je bent notabene zwanger! Leen ze dan inderdaad de auto maar maargoed als ze die in de prak rijden... (over dat laatste zou ik ook afspraken maken).

Als het dit weer blijft moet helemaal niemand gaan rijden!

gr.Ing

Ik zou niet gaan!! Ik kom net van buiten, moest naar een verjaardag hier in de stad, normaal 5 minuten met de auto, nu ruim een kwartier...alleen jammer dat ik het parkeervak niet heb gehaald, ik liep helemaal vast in hun straat, heb de auto neergezet en ben eerst naar de verjaardag gegaan! En toen vriendelijk verzocht of er mensen kwamen duwen toen ik weg moest!! Nou ze hebben me dus de hele straat moeten uitduwen, zelfs de simpele drempel gaf niet mee!! Uiteindelijk reed ik weer....maar wat een ramp en een zenuwen heb ik gehad! Het enige wat schoon is de de grote weg...en dan lang niet alles, maar de stad in en uit is een ramp!!! Dus echt net doen, hoe lief oma is en hoe graag je zelf ook wilt dat ze erbij is.....ik zou het niet doen!! Ik zou ook niet je ouders of zus op pad sturen!

Ik zelf heb ook flink de balen van het weer...want wij gaan donderdag dus op vakantie....en ik ga echt niet thuis blijven! Dus wij gaan donderdagochtend heel rustig aan rijden....normaal doen we er 2 uur over, ik denk dat wij er nu ruim dubbel over gaan doen....ik had liever niet gegaan....maar goed, geboekt is geboekt!

Gr, Angel

Woensdag lijkt een droge dag te worden. De temperaturen maken nog een klein sprongetje, de dooi lijkt echt door te zetten. ’s Ochtends vroeg vriest het in het westen van Nederland niet meer. In Oost Nederland daalt het kwik nog wel tot onder het vriespunt. Overdag is het aan de kust 5 graden. In het oosten van Nederland 2 graden. In het noordwesten van Nederland breekt de zon even door. In het zuiden is het overwegend bewolkt. De wind is matig kracht 4 en waait uit het zuidwesten.

Donderdag staat er opnieuw neerslag op het programma. Deze neerslag lijkt een mix van sneeuw en regen te zijn. De temperaturen liggen overdag ruim boven nul. De wind kiest een meer oostelijke richting. In Limburg kracht 3. In het noordwesten, windkracht 5.

Vrijdag liggen de temperaturen overdag tussen de 6 en 7 graden. De sneeuw die nog aanwezig is zal nu vrij snel smelten. Het is overwegend bewolkt. In Zeeland kan de zon nog even doorbreken. Het noorden van Nederland maakt kans op wat regen. De wind draait naar het westen, kracht 4.

Zaterdag is er meer ruimte voor de zon. Het is half bewolkt. De dag verloopt overwegend droog, al is een spatje regen niet helemaal uit te sluiten. De temperaturen liggen tussen de 5 en 7 graden. De wind waait uit het zuiden en is zwak tot matig, kracht 3. In de nacht van zaterdag op zondag gaat het 1 tot 2 graden vriezen.

Hoi meiden, dank voor de reacties. Met lood in de schoenen mijn moeder gebeld gister. Ze had het telefoontje al wel verwacht. Ze had gisteren met een collega meegereden en zelf ondervonden dat het niet te doen is met de auto. Gelukkig wil de bejaardentaxi wel rijden en die gaan dus oma morgen naar mijn ouders brengen, dus ze zit niet alleen met de kerstdagen.

Terug
Bovenaan