A
Anoniem
Guest
hallo allemaal
bij het topic over hoe bevalt het tot nu toe heb ik gereageerd over het feit dat alles
wel lekker gaat alleen dat ik dus problemen heb met mijn baas. vervolgens zag ik dat
er nog een paar zijn met dit probleem. volgens mijn baas functioneer ik ineens niet
meer. terwijl ik een half jaar terug nog zeer positiefe kritieken van hem kreeg. die
man kraakt me helemaal af en ik doe dus niks meer goed. ook heb ik hierover de
vakbond ingelicht en die zeiden dat ze dit soort klachten wel vaker krijgen van
zwangere vrouwen. het lijkt erop dat bazen zeer allergisch zijn voor zwangere vrouwen.
nou ben ik benieuwd of er nog meerdere zwangere dames zijn met dit probleem.
in ieder geval allemaal veel sterkte met die moeilijke bazen of bestaan er ook bazen
die wel leuk reageren en met de zwangere meeleven??? ik ben benieuwd
veel liefs hopvrouw
bij het topic over hoe bevalt het tot nu toe heb ik gereageerd over het feit dat alles
wel lekker gaat alleen dat ik dus problemen heb met mijn baas. vervolgens zag ik dat
er nog een paar zijn met dit probleem. volgens mijn baas functioneer ik ineens niet
meer. terwijl ik een half jaar terug nog zeer positiefe kritieken van hem kreeg. die
man kraakt me helemaal af en ik doe dus niks meer goed. ook heb ik hierover de
vakbond ingelicht en die zeiden dat ze dit soort klachten wel vaker krijgen van
zwangere vrouwen. het lijkt erop dat bazen zeer allergisch zijn voor zwangere vrouwen.
nou ben ik benieuwd of er nog meerdere zwangere dames zijn met dit probleem.
in ieder geval allemaal veel sterkte met die moeilijke bazen of bestaan er ook bazen
die wel leuk reageren en met de zwangere meeleven??? ik ben benieuwd
veel liefs hopvrouw