Mijn zoontje is nu 5 maanden en vanaf het begin is het hopeloos geweest met slapen. Hij wil overdag nog wel een beetje slapen (ook niet altijd) maar 's avonds gaat hij rond 7 uur naar bed en wordt tussendoor vaak wel nog een paar keer wakker maar dan geef ik hem zijn speentje en slaapt hij weer verder. Hij krijgt nu rond 22.00 uur zijn laatste flesje en wordt dan 's nachts een keer of drie wakker en dan rond half vier weer en wil dan vaak niet meer slapen.
Daardoor krijg ik vanaf zijn geboorte niet meer dan een uurtje of 4, 5 slaap en dat breekt me aardig op.
Ik heb al van alles geprobeerd, flesje geven 's nachts, inbakeren, cranio-sacraal therapie, etc. Ook het consultatiebureau weet niet echt wat ze er mee aan moeten. Soms gaat het een paar nachten heel iets beter (krijg ik een uurtje meer slaap) maar het blijft een probleem.
Nu krijgt hij tandjes en slaapt daardoor weer veel slechter.
Als iemand nog een tip heeft dan hoor ik het graag, maar ik zou ook graag reacties willen van moeders die dit ook zo hebben meegemaakt of nog meemaken.
Groetjes, Angela
Daardoor krijg ik vanaf zijn geboorte niet meer dan een uurtje of 4, 5 slaap en dat breekt me aardig op.
Ik heb al van alles geprobeerd, flesje geven 's nachts, inbakeren, cranio-sacraal therapie, etc. Ook het consultatiebureau weet niet echt wat ze er mee aan moeten. Soms gaat het een paar nachten heel iets beter (krijg ik een uurtje meer slaap) maar het blijft een probleem.
Nu krijgt hij tandjes en slaapt daardoor weer veel slechter.
Als iemand nog een tip heeft dan hoor ik het graag, maar ik zou ook graag reacties willen van moeders die dit ook zo hebben meegemaakt of nog meemaken.
Groetjes, Angela