Problemen met slapen

Ik was de anoniem (tipgever van het voedingskussen. Wat heeft ie dan? Toch niet toevallig een maag-virusje he? Dat heerst momenteel. Mijn dochter rinkt steeds heeeel slecht en eet ook minder goed. Ben bang dat ze ook niet helemaal lekker in haar vel zit. Sterkte ermee in ieder geval!
 
Hoi,
ik hrken dat wel van hierboven. Ruben eet en drinkt ook veel minder goed dan eerst. Ook hij zit niet goed in zijn vel en heeft ergens last van. Geen idee wat verder.
Dus allemaal sterkte!

groetjes
Esther
 
Tja, het gekke is dat zijn 'slaapprobleem' meer ons probleem als zijn probleem is, want hij eet heel goed en groeit goed. Heeft gewoon verder nergens last van...
Dit is ook al vanaf zijn geboorte, dus niet nu opeens. Nu is hij snipverkouden en heeft twee tandjes die aan het doorkomen zijn, dus dat maakt het momenteel nog veel erger.
Ik ben bang dat ik alleen nog maar kan hopen dat het vanzelf beter wordt...

Groetjes, Angela
 
Hoi Angela,

Ja, daar ben ik het helemaal mee eens. Vaak hebben de ouders er meer last van dan de kleine zelf. En als hij er dan ook nog verkouden bij is en zijn tandjes komen door, dan is het helemaal dubbel op. Vaak komen dingen tegelijk...wij hadden een paar weken geleden een zieke Ruben (waterpokken, verkouden, zijn twee ondertandjes kwamen door en een oorontsteking). Dat is best zwaar en je denkt dat het nooit meer overgaat. Helaas is hij erg vaak ziek en is dit al zijn 3e oorontsteking en zijn tigste verkoudheid. Maar ja...we moeten blijven hopen dat het beter gaat! Dus Angela, het zal echt een keer beter gaan dus houd moed! Ik wou dat ik je goede tips kon geven. Probeer ook de leuke dingen te zien en daarvan te genieten. Wat mij betreft wordt ik al een stuk vrolijker nu het weer wat warmer wordt en de zon begint te schijnen. Dan lijkt het allemaal opeens veel minder erg...

groetjes
Esther
 
kop op meid
ik leef met je mee maar kan je helaas niet De Tip geven.
als ik jouw verhaal lees dan heb ik het dus niet eenszo slecht.
heb vannacht een rotnacht gehad maar normaal gesproken wordt marten een keer snachts wakker en gaat dan na de fles weer lekker slapen.
ik hoop dat het bij jouw snel beter gaat worden
 
Hoi Angela,

Ik herken je verhaal heel erg. Mijn zoon is nu 7,5 maanden en slaapt pas sinds 2 weken goed. Dat komt doordat hij in een hangmatje aan een soort veer slaapt. Kijk eens op cica-comfort,nl. Hij valt nu zelf zonder huilen in slaap, wordt lachend wakker en slaapt de hele avond en nacht door. Vanaf zijn geboorte heeft hij dat nog nooit gedaan en was het altijd brullen als hij moest slapen. suc6
 
Terug
Bovenaan