problemen met switsal

Hallo,

Wij hadden in het begin switsal lotiondoekjes en binnen tien dagen had Christian knalrode en schrale billetjes!! Zodra we overstapten op pampers sensitive, werden zijn billetjes ook binnen een paar dagen weer zacht en roze.... Dus hier geen switsal meer!!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (5 weken)

Hallo,

Ons dochtertje kan ook niet tegen Zwitsal. We doen nu  Balneumolie in het badje en daarna insmeren met "iedere dag olie" van Weleda. Weleda producten zijn sowieso echt super. Maar voor het heerlijke typische geurtje van Zwitsal doe ik wel af en toe wat haarlotion op haar hoofdje en dat gaat prima!

Groetjes,
Nicole

Mijn dochter kan juist niet tegen de pampers-doekjes. Tot bloedens toe open. Ze kan juist wel tegen de zwitsal-doekjes. Mijn oudste kon in die tijd niet tegen de DA-doekjes en wel tegen c-1000-doekjes. Het blijft uitproberen!

Hoi allemaal,
Ik ben ook vaqnzwitsal af, maar dan meer, omdat ik er zelf enorm exceem van kreeg! Jmaaer, want het ruikt best lekker. Alhoewel, ik gebruik nu steeds natusan en dat is ook prima en ruikt ook lekker, vooral de lotion om lekker te kunne slapen.

Hier ook alleen maar sensitive producten, wel jammer dat mn kindje niet lekker naar die echte babygeur zwitsal ruikt maar ja nu kan ik haar  eigen geurtje goed opsnuffen :)

Onze zoon kon ook niet tegen zwitsal, en hoor meer vriendinnen hierover. Gebruik zelf natusan en vindt het ook wel lekker ruiken. Niet zo'n overdreven geur als zwitsal.

Voor onze dochter heb ik me gewoon bij natusan gehouden, en dat gaat prima

hier ook 1 die erg gevoelig is voor de Zwitsal, ik smeer haar heerlijk in met olie van Weleda, absoluut geen lekker luchtje maar ze is wel superzacht. Dan smeer ik mijn handen in met lotion van Zwitsal met aankleden en ruikt ze toch naar Zwitsal want dat zit dan aan haar kleertjes ;-)

Er bestaat trouwens nu ook Zwitsal eau de cologne, te bestellen via www.babybrabbel.org  ruikt je baby altijd naar de Zwitsal; blijft toch lekker dat luchtje van de Zwitsal he?!

Terug
Bovenaan