Progesteroncrème ervaringen?

Dat was ik vroeger ook, 5 dagen en heel zwaar. Sinds we gingen proberen voor de eerste was dat wel een stuk minder en toen had ik ook al wel wat spotting van tevoren. Deze maand lijkt het alsof ik niet eens echt ongesteld ben geweest. Ik ben het gewoon even helemaal beu. Vooral mezelf. Mijn zusje laat net weten dat ze een kloppend hartje heeft gezien bij haar baby in wording en ik kan alleen maar denken: waarom zij wel? Vreselijk mens voel ik me. Gelukkig mag ik donderdag al naar het ziekenhuis. 

Nou, nog niet zo heel veel wijzer geworden. Ze zei dat t kan, dat bloedverlies dat ik heb en ze vond het niet verontrustend klinken. Nog steeds geen duidelijkheid over de spotting ook. Ik wil progesteron en AMH laten testen, vond ze niet persé goed want zegt weinig. Dat gaat ze overleggen maar ze heeft straks eerst 2 weken vakantie dus belt ze over 3 weken pas over. Ook een echo gemaakt zag er goed uit en bleek dat ik pas net mn eisprong had gehad. Heel raar! Dus mn cyclus lijkt ontregeld te zijn. 

Dat doe ik zeker mamasterretje. Het is nu maar afwachten wanneer ik weer ongesteld ga worden, geen idee nu meer hoe mijn cyclus is. Niet tof. 

Terug
Bovenaan