Progesteronwaarde

Haha sorry! Ik meende al een heel herkenbaar verhaal te lezen, maar nu weet ikt weer! Van topicje wat ik was gestart. 

Interessant om te weten dat jouw waarde niet veranderde na vroegere ovu, dat zijn ook dingen die ik straks in de gaten ga houden wanneer ik aan de medicatie ga. 

Jij gebruikt die vitex nu, wat super dat je op dag 19 al je ovu hebt gehad!!! Ben benieuwd naar jouw ervaringen! Ik gebruik nu teunisbloemtabletten en ga 2e helft aan de tarwekiem..die schijnt fase 2 iets te kunnen verlengen. Ben nu op dag 13, al wel redelijk bijna positieve ovu testen gehad, goede hoop dus.

Teunisbloem heb ik ook een tijdje gebruikt, hielp bij mij in de eerste cyclus heel goed. Daarna wederom ovulaties rond dag 26.
Ik heb ook veel positieve verhalen gelezen over tarwekiem! Ik kreeg hier zelf 1 dag eerder bruin bloedverlies van. Hopelijk werkt het voor jou!
Ik hoop dat je snel een knaller van een ovulatietest te pakken hebt! 

Denk wel goed om hier nog te delen, ik had hier eerder ook gereageerd en ik ben nu zwanger. Mijn eerste ronde met teunisbloem 1e helft en tarwekiem 2e helft. Was ronde 2 na een laparoscopie (waarbij alles goed was) dus zeg maar waardoor het komt, maar het kan dus wel..... 

Ik heb het even opgezocht en mijn progesteron waarde een week na eisprong is 47. Lees op internet dat de standaard 20-60 is. Ook al is mijn progesteron level goed, Ik heb wel een korte luteale fase en al vroeg last van bloedingen.. Een 'normaal progesteron level wilt dus blijkbaar ook niet alles zeggen. 
Edit: op freya staat dat 12-60 normaal waarden zijn

Terug
Bovenaan