Hoi Sannie,bedankt hoor voor jou berichtje en het geeft niet nee ,altijd fijn als mensen hun ervaring delen toch!
Ik heb begrepen (werk zelf in de kraam),dat je altijd een iets verhoogd prolactine gehalte hebt als je lekkende borsten hebt ,maar het zegt idd niks over de hoogte van het gehalte,het is jullie dus (gelukkig) gewoon gelukt zelfs met de verhoging al wist je niet hoeveel dat was.
Ik moet zeggen dat het bij mij iets minder lijkt te worden die melkvloed,misschien wil ik het te graag hahaha maar nee ,ik heb echt het idee dat het minder is dan week geleden,wie weet.Ik slik trouwens de tarwekiem sinds 2 weken denk ik,zou het helpen,hahha verder heb ik nog teunisbloemcapsules.En ik heb vandaag net saliethee gekocht.Salie schijnt ook een prolactine remmende werking te hebben,nooit echt bewezen denk ik,maar wij in de kraam adviseren het bij vrouwen ok te drinken als ze geen borstvoeding willen geven of als ze willen stoppen met bortsvoeding,daar krijg ik toch we eens goede berichten van dus ach waarom niet,het is nog allemaal gezond ook,ik merk door al die capsules dat mijn huid minder droog is bijv. en ik voel echt wel gerommel in m'n baarmoeder sinds ik de monnikspeper slik(sinds 2 weken ook).Helaas nog geen menstruatie,ben nu 3 weken over tijd,maar ja ben net gestopt sinds 23 aug dus ik geef het nog even de tijd heb ik besloten voor ik naar de dokter stap.
Gr Cat
Doei Gr Cat