Provera en Clomid

<p>Goedenavond allemaal ?</p><p>Vanaf morgen begin ik met provera om mijn menstruatie op te wekken. Het eitje wat er nu zit groeit niet verder. </p><p>Op dag 3 van de cyclus begin ik met clomid, 2 pilletjes per dag. Eerdere ronde met 50mg heeft niks gedaan. Helaas. </p><p>Heeft er iemand ervaring met deze medicijnen? </p><p>Alvast bedankt voor reacties?</p><p> </p>
 
Hi Marina, 
 
Ik heb wel met beide medicijnen ervaring, wat wil je graag weten? Misschien kan ik je helpen. X Renate
 
Ook ik heb ze gebruikt. Clomid zelfs 1,5 jaar. beide medicijnen hebben niet gewerkt voor mij. uiteindelijk overgestap op gonal f en pregnyl injecties en toen was het gelijk raak. ben nu 22 week zwanger. :)
 
Succes met alles!
 
Ook ik heb ze gebruikt. Clomid zelfs 1,5 jaar. beide medicijnen hebben niet gewerkt voor mij. uiteindelijk overgestap op gonal f en pregnyl injecties en toen was het gelijk raak. ben nu 22 week zwanger. :)
 
Succes met alles!
 
Clomid 100 mg gebruikt en 1 keer provera. Wat wil je weten? De provera omdat de 50mg niet aansloeg maar toen kreeg ik onder de provera toch nog een eisprong dus toen duurde het 2 weken voordat uiteindelijk de menstruatie kwam. Verder met clomid 100 mg gelijk zwanger maar was een bbz. En nu met de 3e keer clomid 100mg weer zwanger.
 
Clomid heeft bij mij helaas niet geholpen, daarna overgestapt op tamoxifen maar dat deed nog minder. Toen gonal f met ovitrelle en eerste ronde raak! Nu 32 weekjes zwanger :) 
 
Ik zit in hetzelfde schuitje Marina! Maandag voor het eerst begonnen met Provera. Zodra mijn menstruatie start op dag 3 eerste ronde Clomid!
 
Terug
Bovenaan