Provera en Clomid

Bedankt allemaal voor jullie reacties :)
Ik krijg geen meldingen dus wist niet dat er zoveel reacties waren..
Hoelang duurt het ongeveer voordat je menstruatie op gang komt met provera? Is je menstruatie dan heftiger of is dat onzin?
Ik hoop ook dat de clomid 100mg aanslaat en het snel raak is. Maarja dat hebben we helaas niet in de hand. Het is wel zo dat als dit aanslaat ik de clomid voor minimaal half jaar mee naar huis krijg. Dat zou opzich wel fijn zijn want dan ben je niet zo druk met ziekenhuis enz..
 
Sammm is je menstruatie er al? 
Silvia-xx fijn dat het andere medicijn wel zijn werk heeft gedaan :) succes nog met je zwangerschap!!
 
Jippie, wat fijn dat het ook bij jou gewerkt heeft :) hoeveel weken ben je nu zwanger?
Hopelijk gaat de 100mg clomid bij mij ook aanslaan. Iedereen om me heen is zwanger heb ik het idee.. Gun het mezelf ook haha..
 
Groetjes Marina
 
Het duurt wel even voordat je menstruatie doorkomt hoor. 
Bij mij was ook iedereen toen om me heen zwanger en van de clomid werd ik niet echt gezelliger? het blijven toch hormonen die je slikt. Ik kreeg ze ook voor langere tijd mee en moest op dag 21 bloedprikken uitgaande van een eisprong op dag 14 al heb ik dat nooit gehad. Doordat ik altijd mijn ovulatie door had en voelde mocht ik gewoon een week na mijn ovulatie komen om te prikken. Dat scheelde veel ziekenhuisbezoekjes. Ze checkten dan of ik inderdaad een eisprong had gehad en ik dus gelijk had en dat is alle keren het geval geweest. Zelf ben ik nu ruim 14 weken zwanger. Ik hoop dat bij jullie de clomid ook snel aanslaat en jullie mogen genieten van een zwangerschap.
 
Het duurt wel even voordat je menstruatie doorkomt hoor. 
Bij mij was ook iedereen toen om me heen zwanger en van de clomid werd ik niet echt gezelliger? het blijven toch hormonen die je slikt. Ik kreeg ze ook voor langere tijd mee en moest op dag 21 bloedprikken uitgaande van een eisprong op dag 14 al heb ik dat nooit gehad. Doordat ik altijd mijn ovulatie door had en voelde mocht ik gewoon een week na mijn ovulatie komen om te prikken. Dat scheelde veel ziekenhuisbezoekjes. Ze checkten dan of ik inderdaad een eisprong had gehad en ik dus gelijk had en dat is alle keren het geval geweest. Zelf ben ik nu ruim 14 weken zwanger. Ik hoop dat bij jullie de clomid ook snel aanslaat en jullie mogen genieten van een zwangerschap.
 
Hallo!
hier ook ervaring met beide.
 
1e x 50mg clomid, geen resultaat
2e x 100mg clomig, zwanger! (Helaas miskraam)
3e x 100mg clomid, geen resultaat
4e x 100mg clomid, ZWANGER!! (Nu 8 weken)
 
Hi,
 
@Sammm, merk jij al iets van de provera? Ik moet nog 2 dagen slikken dan zitten de 10 dagen er op.. Ben benieuwd hoelang het nog op zich laat wachten. 
@jippie, gyn zei dat het al vrij snel op gang kan komen. maar ook dat het nog 2 weken kan duren nadat je de medicijnen geslikt heb. haha.. even afwachten dus.. Ik moet nu inderdaad ook op dag 21 bloedprikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad. hoop dat 100 mg clomid aanslaat. En hopelijk weinig bijwerkingen ofzo. Je wordt niet echt een betere versie van jezelf met die medicijnen haha..
Gefeliciteerd LHM :) geniet ervan..
 
 
 
Succes meiden!!! Ik hoop dat jullie menstruatie snel doorkomt en jullie ook met de clomid mogen beginnen. En natuurlijk dat het aanslaat!
 
Terug
Bovenaan