Provera gehad

Ik ben nu 32 en als deze kleine geboren wordt 33. Ik heb pcos. Vandaar dat ik aan de hormonen moest en ik eigenlijk ook geen cyclus had. Ik heb een hele goede band met de gyn. Kom er al sinds ik 19 was. Ik hoor meestal achteraf pas dat ie wat uitprobeert, maar hij weet dat ik daar geen moeite mee heb. Hij heeft het wel bij de eerste gevraagd of ik er moeite mee zou hebben als hij wat dingen voor onderzoek zou gebruiken. Uiteraard heb ik dat niet. Voor mij een gelukje dat hij het doet en ik heb ook nog het gevoel dat ik een beetje pionierswerk help voor anderen. Het duurt toch allemaal al zolang. Het wachten is slopend. Ik weet niet hoelang jullie nu bezig zijn. Wij zijn vrij snel doorgestuurd en hebben dus het geluk gehad dat de eerste "slechts" 19 rondes geduurd heeft. (zijn er hier zoveel die er veel langer mee bezig zijn) en deze is helemaal een wondertje.

Heel veel succes over 2 weken en laat het even weten!

Liefs Supertje

Hoi Supertje,

Dat is ook best erg pcos heb ik ook over gelezen maar weet dus niet of ik dat heb ook geen idee hoe ze daar achter komen of je dat hebt?
Wat fijn dat je een goede band hebt met je gyn wij zijn vanaf vorige jaar november bezig nog niet zo heel lang maar ik was al onderbehandeling van de gyn dit kwam eerst omdat ik onregelmatige bloedingen had in november heb ik nog een kleine ingreep gehad toen is er bij mij een stukje weefsel weg gehaald vanwege de onregelmatige bloedingen in october vorig jaar heb ik mijn laatste menstuatie gehad daarna helemaal niks meer dit baart mij toch zorgen en heb dit ook aangegeven bij de gyn maar ja die is zo stug en niet meegaand dus ben blij dat ik volgende week naar een andere gyn kan en laten we hopen dat deze wat meer meegaand is en wat vriendelijker....

Veel liefs Diana

Hoi diana,

Pcos is op zich met hormonen wel te omzeilen hoor. En ze kunnen het met een inwendige echo zien aan je eierstokken. Daar zitten dan allemaal kleine vochtcystes. Ik heb er eigenlijk nooit lang bij stilgestaan en ben eigenlijk gewoon het advies van de gyn gaan volgen. Dus aan de hormonen. Ben later me er pas in gaan verdiepen. Beetje naief misschien. Mocht die andere gyn ook zo stug zijn, zou ik op zoek gaan naar een ander ziekenhuis.

Hoi Supertje,

Morgen is de grote dag dan ga ik weer naar de gyn ik hoop zo dat mijn nieuwe gyn een beetje meer begrip voor mij heeft erg spannend....
Ik laat je zeker even weten hoe het is afgelopen maar moet pas laat in de middag word een lange dag morgen....pffffff

Veel liefs Diana

Hoi Supertje,

Gisteren bij de nieuwe gyn geweest wat was dat een aardige man echt heel meelevend we hebben een heel goed gesprek gehad ik moet als aller eerst iets te proberen af te vallen het gaat niet om super veel kilo's maar als ik misschien een paar kilo afval komt mijn menstruatie weer op gang mocht dit niet zo zijn dan krijg ik clomid heb jij daar misschien ook ervaring mee? en ik moet over 2 maanden terug komen en mijn vriend moet zijn sperma laten testen dus het blijft nog even spannend ook moet ik een nieuwe inenting hebben voor rodehond deze heb ik vroeger wel gehad maar mijn waarders zijn daarvan te laag die moeten tussen de 14 en 15 zijn zolang ik de inenting niet heb gehad mag ik ook niet zwanger worden dus het blijft hier nog even spannend.....

Veel liefs Diana

Terug
Bovenaan