pseudo-kroep!

hoihoi,
@ponyville das wel grappig idd, had natuurlijk een "klaziena Veen"middeltje kunnen zijn!
                                nee geintje, wel lief, slecht voor de tanden wel heel lief.
@Dominique jeetje zeg dan mag ik helemaal niet klagen, wat erg ze zijn zo  zielig
      en dan ook nog naar ziekenhuis.........
    wel apart dat ze in het ziekenhuis zeggen dat je niet hoeft te stomen dat dat achterhaald is, bij onze ha zeggen ze dus nog steeds "stomen". zo zie je maar
@daantje we hebben ook regelmatig in de douche gestaan of hem daar laten spelen of
        terwijl hij toch in bad zat.

hebben nu 1 nacht weg met antibiotica en hoestdrank in het begin van de avond dacht ik nou nou dat helpt ook geen zier, hoesten of zijn longen eruit moesten, rond 23.00 rustig geworden en vanochtend klonk hij al veel beter. gelukkig!!!!!

Dames hartlijk dank voor jullie lieve reacties en ik hoop echt met heel mijn hart dat jullie   en vooral de kids het niet of niet meer hoeven mee te maken, wat erg voor die kleintjes.

liefs linda

Fijn om te horen dat het iets beter gaat!

@ponyville das wel grappig idd, had natuurlijk een "klaziena Veen"middeltje kunnen zijn!
nee geintje, wel lief, slecht voor de tanden wel heel lief.

Haha grappig het komt ook uit friesland mijn vader is daar geboren! Inderdaad wel slecht voor de tanden!

hoi ponyville vind dit wel heel grappig ze zeggen dat toevoel niet bestaat dus het heeft zo moeten zijn dat ik het zo schreef. wonen jullie nog steeds in Friesland??
liefs linda

quote: ben2710 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-10-2007 12:24:18'));

hoi ponyville vind dit wel heel grappig ze zeggen dat toevoel niet bestaat dus het heeft zo moeten zijn dat ik het zo schreef. wonen jullie nog steeds in Friesland??
liefs linda

nee mijn vader (en zijn ouders uiteraard) zijn verhuist naar Spijkenisse toen ze op een leeftijd waren dat ze naar een hogere school gingen zeg maar, hij heeft daar mijn moeder leren kennen en blijven wonen (zijn ouders zijn trouwens wel terug gegaan!) we hebben daar tot mijn 11e gewoon en toen verhuist naar brabant. Helaas is mijn oma al jaren geleden overleden maar ging natuurlijk heel vaak naar friesland toe. Ze hebben in Boyl gewoond, net over de grens zeg maar (of hoe echte friezen zeggen, geen ECHTE friezen haha)

Het enige wat er nu nog fries rondloopt hier  is mijn vader en ons paard :) (allebei even eigenwijs zullen we maar zeggen)

Hoi, het schijnt idd dat stomen achterhaald is, mijn dochtertje reageerde er ook niet op, gewoon naar buiten is beter, of als het echt midden in de nacht is lekker raam open.
Er zijn kids die het eenmalig krijgen, of zoals ik een exemplaar heb, die er bij elke verkoudheid last van hebben. Ze kreeg de 1e aanval met een jaar of 3 en ze is nu 5,5 jaar. Ze heeft net vorige week weer last gehad, en krijgt er gemiddeld zo'n 4 a 5 per jaar (herfst/winter meestal maar toevallig dit jaar ook in mei)
Het word wel steeds minder heftig, ze wil zelf gewoon het liefste in bedje liggen, met de deur wel wijd open zodat wij haar kunnen horen.
Meestal blijft ze tot een week erna een beetje vreemd hoesten en is ze nog lekker schor.

Bianca

Hoi,
bij zo'n acute benauwdheid kun je je kind eventueel cola geven (of koffie, maar krijg dat maar eens naar binnen). Caffeïne verwijdt de luchtwegen zodat ze wat meer lucht hebben. Grote nadelen: slecht voor de tanden en 's nachts wordt je kind er klaarwakker van.
Het is dus eigenlijk geen supermiddel maar mocht je door zoiets overvallen worden en je hebt niks anders: geef maar cola.

Succes! Het is vast afschuwelijk om aan te horen bij zo'n hummeltje!
Groetjes, José

Terug
Bovenaan