Pseudo kroep

Het is wel zo dat ze het nu vaker kan krijgen. Onze zoon heeft zijn eerste aanval gehad toen hij anderhalf was, benauwdheid hield wel een week aan, dus toen bij de huisarts een puf gekregen. Sindsdien heeft hij elke 3 maanden wel een aanval (hij is nu 3). En dan gebruiken we de puf. Heftige strijd om het te geven, maar het werkt!
In de zomervakantie had hij het, terwijl we in de tent zaten. Toen natuurlijk geen medicijnen bij ons. Dus ons gedeelte vd camping was allemaal wakker 's nachts. En toen heeft hij ook nog een week gehoest.

Het is wel zo dat ze het nu vaker kan krijgen. Onze zoon heeft zijn eerste aanval gehad toen hij anderhalf was, benauwdheid hield wel een week aan, dus toen bij de huisarts een puf gekregen. Sindsdien heeft hij elke 3 maanden wel een aanval (hij is nu 3). En dan gebruiken we de puf. Heftige strijd om het te geven, maar het werkt!
In de zomervakantie had hij het, terwijl we in de tent zaten. Toen natuurlijk geen medicijnen bij ons. Dus ons gedeelte vd camping was allemaal wakker 's nachts. En toen heeft hij ook nog een week gehoest.

Hallo, daar ben ik weer. Sorry dat ik niet eerder kon reageren maar ik was op mijn werk.

We hebben een rustige nacht gehad!! Happy dance!! Oh wat was ik blij, in de eerste plaats voor haar natuurlijk. Ze heeft de hele nacht doorgeslapen zonder een kik te geven. Ze is nu wel "gewoon" aan het hoesten met wat slijm, maar het is niet te vergelijken met die aanval van de nacht ervoor. Nog steeds geen koorts en ze praat er niet eens over, terwijl het nogal heftig was! Raar is dat met kinderen haha. Ze kunnen dagen zeuren over een klein probleempje maar dit vergeten ze.

junimama, ik weet dat ze het vaker kan krijgen maar ik hoop zo dat het hierbij blijft. Ik zal wel alerter zijn nu als ze verkouden is en een hese stem krijgt. Da's wel een zorg erbij, ga ik weer neuroten als ze hees wordt.

Maar laten we hopen dat het een éénmalig incident was! Hartstikke bedankt voor het meedenken en de bemoedigende woorden!

Groetjes,
Janet (mv Robin)

(oh en Sas -- ik hou wel van sarcastische humor hoor haha)

hoi sas, ja grappig nu je het zegt! HAhahah!!! Ik had er niets eens aan gedacht om het zo of anders op te schrijven,hahaha!!
Staat er idd wel grappig ja bij dir onderwerp!!

@ janet, ben blij voor jullie datt het gooed is gegaan!!

Terug
Bovenaan