Pseudokroep-aanval

jeetje wat schrikken!! Ivar heeft wel eens een lichte aanval gehad, dat met rustig zitten en stomen in de douche vanzelf overging, maar dit lijkt me zoooo heftig!

hopelijk heb je lekker geslapen vannacht en kun je de wereld weer een beetje aan!

liefs Jenneke

Jeetje wat naar! En wat goed van jou dat je naar de huisartsenpost bent gegaan!
Moet eigenlijk weg naar cursus (net Stijn bij opa een oma gebracht) en dacht even snel forum lezen maar nu ben ik helemaal bezorgd... je raad het al... hij hoest als een hond als ie ligt, heeft al een paar dagen een schore stem, hoge rochel en zo nu en dan koorts. Maar eergisteren bij de ha geweest en toen hoestte Stijn nog niet . Had wel (weer) een oorontsteking dus daar antibiotica voor gekregen. Getver, als het maar goed gaat met hem vannacht... Sorry, moest het even kwijt.

Stekte met je mannetje, hopelijk knapt ie snel op.

Liefs

Hoi meiden,

Gelukkig gaat het een stuk beter met Siebe. Hij heeft vannacht goed doorgeslapen en vandaag is hij gewoon naar zijn vader gegaan. Alleen als hij zich inspant, hoor je hem weer ontzettend zagen en rochelen. Hij heeft het gelukkig niet meer benauwd, dus de Prednison lijkt goed aan te slaan. Hopelijk is het over een paar dagen weer achter de rug.

Stephanie, ik vind het wel vervelend dat ik je zo op het laatste moment zo ongerust heb gemaakt, maar niet ieder kindje hoeft het te krijgen hoor. Hopelijk valt het heel erg mee met Stijn en slaat de antibiotica snel aan. Probeer je niet te druk te maken hoor...! Ik weet het....makkelijk praten voor mij. Laat nog even weten hoe het met Stijn gaat?!

Groetjes Fonske

Gelukkig knapt Siebe alweer op... vannacht ook goed gegaan bij zijn vader?

Hoorde dat Stijn vannacht wel heeft gehoest maar niet benauwd was gelukkig, dus dat komt vast wel weer goed. Soms vraag ik me af of ik niet een beetje hypochonder ben, hihi... maar dan geprojecteerd op mijn kind.

Terug
Bovenaan