Pssssst..Geheimpje eindelijk delen..

Na weken lang met het geheimpje rond te hebben gelopen kan ik  het eindelijk aan jullie vertellen:

Ik  ben zwanger!!!!

We hebben gisteravond de echo gehad, en ben nu 11 wkn en 1 dgn.
na al die spannende weken wachten een mooi kloppend hartje!

Ik heb even ingelogd onder mijn schuilnaam, die ik op het februari2009 forum gebruikte.. omdat jullie dames zo van gokken houden.. hahahahaha

Dus welke moeder is er zwanger? hihihihihihi

Ik kan nu natuurlijk gaan bluffen wie je bent. Ik weet wel waar je woont ... maar ik heb geen lijst van "wie woont waar" van het zomer 2006 forum. Dus het blijift gissen.
Om de ander meiden op weg te helpen, ze woont in een dorpje vlakbij eindhoven.

Ik denk er nog even over, maar in ieder geval wel alvast gefeliciteerd!!!
Liefs Nelleke

Van harte proficiat met jullie zwangerschap.Het is en blijft een bijzondere ervaring, alhoewel een tweede (en volgende) zwangerschap toch wel anders ervaren wordt, niet minder speciaal, maar je hebt het allemaal al een keer meegemaakt. Ondanks dat moet je er zeker van genieten.

Ennuh, wat jouw naam betreft; ik zou het ook echt niet weten, maar Nelleke, er bestond toch ook een lijst met namen van deelnemers en uit welke provincie en plaats ze kwamen???? Heeft iemand die nog misschien, hahaha.

Groetjes Fonske.

Je hebt al een dochter en je leest meer mee dan dat je reageert maar we kennen je wel want we zien zo afentoe je naam voorbij komen.
Even wat speurwerk gedaan. haha

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik heb ook ff gespeurd maar kom niet verder dan een moeder van 31 die al een dochter heeft....zullen er best veel zijn hier haha

Terug
Bovenaan