Pssssst..Geheimpje eindelijk delen..

Alleerst: gefeliciteerd!

Tja, het kan natuurlijk iedereen zijn.... Maar een dorpje in de buurt van Eindhoven: Brechje de mama van Janna?

Marielle zal het wel niet zijn, die is erg stellig dat het bij haar 2 dametjes blijft.

Ik zou het verder ook niet weten eigenlijk.

Maar in ieder geval gefeliciteerd, het blijft leuk nieuws te horen dat er weer een kleine bijkomt!

Susan

helaas ik ben het niet.
volgens de arts kan ik geen kinderen meer krijgen, er rijpen geen eicellen meer.  had al een topic geplaats een maand of 2 geleden er over.

Ik zat net op je hyves te kijken en zag al dat je in limburg woont.

En wat erg dat ik dat topic gemist heb. Ik denk dat ik op vakantie was. Sorry, want het is wel erg bot zo. Ik weet gewoon even niet hoe ik sorry moet zeggen.

Liefs Nelleke

kan gebeuren volgens mij was je inderdaad op vakantie. neem niemand iets kwalijk. ben blij met iris.  blijft  wel rot als mensen om je heen vragen en wanneer komt de tweede.
ik heb nu effe rust genomen en ben aan de pil gegaan zodat ik ook niet steeds denk misschien nu enz.
we hopen ooit toch nog spontaan zwanger te worden en dan schreeuw ik he tvan de daken. maar nu geniet ik van iris.

ps denk zelf dat het evelien 77 is hopelijk heb ik het goed en kwets ik zelf evelien niet.

groeten petra

Terug
Bovenaan