PSSSSSTTTT........ Zal ik jullie een geheimpje vertellen????

hoi randy feliciteerd   en probeer er van te genieten.

groetjes iris

Onwijs gefeliciteerd, ik heb nog aan je gedacht dit weekend. Hopelijk houd je ons op de hoogte.

Liefs, Krie_bels

Randy,
ik ben echt superblij voor jullie.
als iemand het verdient dan zijn jullie het wel.
gr liselotte

He Randy

Super gefeliciteerd!! Ik zat al aan je te denken van het weekend, en steeds even het forum gechecked of je je UITSLAG (en geen bulten!) al zou hebben.
Geniet er lekker van en hopelijk mogen wij jou snel volgen!!

Liefs, 10e

Waar heerlijk voor je. Ik hoop dat alles goed gaat. Helemaal super. Geniet er lekker van en ga je gevoel achterna. Het komt dit keer allemaal goed!

Randy,

Van harte gefeliciteerd en geniet er saampjes lekker van!!!!

Liefs Lientje

Lieve Randy,

Wat ongelovelijk SUPER voor jullie zeg!!! Het si jullie van harte gegund. Ik kan me wel goed voorstellen dat het een spannende tijd wordt. Mag ik vragen hoe ver je was toen je Ninthe* verloor? Ben nog steeds helemaal weg van de naam Ninthe, zelden zo'n mooie naam gehoord.

Ik wens je een zeer voorspoedige zwangerschap toe en ook veel sterkte om alles wat er is gebeurd tijdens de vorige zwangerschap een mooi plekje te kunnen geven.

Hopelijk zie ik jou en Sigrid (email ik mee) snel op het zwanger zijn forum.

Hele dikke knuffel
Mylène (babypoppenmaakster)

Lieve meid, wat ontzettend geweldig nieuws!! Super gefeliciteerd!! Geniet, ondanks de onzekerheden en de angst die je toch constant met je mee draagt! Feliciteer je mannetje ook even!! liefs en een dikke  el

Terug
Bovenaan