puck heeft besloten geen middagslaapje meer te houden... phoe da's ff wennen!

hoi meiden!

puck begon er vorige week al mee, af en toe een middagslaapje over te slaan. maar nu is het volgens mij echt gedaan met het slaapje... moet er vreselijk aan wennen, ben ook echt gesloopt. als puck ging slapen, ging ik ook af en toe even liggen. nu kan dat dus niet meer en ik voel me brak en gaar...

hebben jullie hier ook al last van? (puck is 2 jaar en bijna 3 maanden)

wat wel weer een voordeel is dat ze rond 19.30 uur slaapt i.p.v. 21 uur.

Hoi Debby,

Ja, das zeker ff wennen! Ik weet prs hoe gaar je je kan voelen hoor!
Dylano hang er ook een beetje tussenin.. Die kan zomaar 4 dagen niet slapen smiddags, maar daarna moet hij toch wel 2 dagen ff naar smiddags naar bed hoor, dan istie echt strontvervelend :-S

En vaak komt t ook niet zo uit, met zn broertje's schema.. Dus kan ik ook niet ff relaxen. Idd best pittig, maar ja.. Op de 1 of andere manier, komen we er altijd wel doorheen, dus kop op!

Liefs Deb.

Soms slaat Daniëlle dr middagslaapje over dan vind ik de dag ook vaak wel lang duren, maar gelukkig is het mooi weer en speelt ze veel buiten. Idd is het voordeel dan wel dat ze vroeg slaapt. Maar ik ben wel blij dat ze meestal 's middags nog wel even slaapt, heb je toch even tijd voor jezelf!

Nou succes,
gr. van Sonja

Hoi,

Ik ben gezegend met een (of eigenlijk 2) enorme slaapkop. Bas slaapt rustig 2,5 tot 3 uur op een middag (vanaf 13.00 uur). Daarna ligt hij er gewoon om 19.30 uur weer in. Hij kan trouwens best af en toe een middagje zonder slaap, maar dan slaapt hij de nacht daarna altijd zo onrustig.

Zelf Eva (bijna 5) slaapt nog geregeld 'smiddags. Vooral op woensdagmiddag. Even bijtanken voor de rest van de week.
Eva sliep nog vlak voordat ze met school begon. Ik hoop dat Bas het ook zo lang gaat volhouden.

Groetjes, Karin

Eline slaapt tussen de middag nog zeker 2 1/2 uur. En gaat meestal rond 20.30 naar bed. Ik hoop dat ze het middagslaapje er nog lang inhoud, want dan kan mama lekker forummen en ook lekker liggen.

Hoi hoi,

Sven slaapt ook nog tussen de middag. Zeker 1,5 uur maar meestal nog wel langer.
's Avonds gaat hij tussen 19:30 en 20:00 uur naar bed. Ik hoop ook dat ie dit nog even volhoudt want ik hoop binnen een week te bevallen van nummer 2 dus dan kunnen we dat rustpunt in de middag goed gebruiken!

Groetjes,
Maike

Hoi,

Onze dochter slaapt nog zeker wel tussen de middag, soms wil ze om 11:00 al. Ze slaapt meestal van 12:30 tot 15:00 en gaat er s'avonds om 19:00 weer in en wordt om 7:00 wakker.
Ik denk dat ze heel chagerijnig wordt als ze haar slaapje niet gehad heeft. De jongste (6mnd) slaapt ook dat tijdje en kan ik nog even doen waar ik zin in heb zoals nu computeren.

Mischien dat je Puck een filmpje op de bank kan laten kijken met haar knuffeltje en speen (als ze die heeft), dan kun jij ook even lekker relaxen.

Groetjes

Terug
Bovenaan