puck heeft besloten geen middagslaapje meer te houden... phoe da's ff wennen!

Isabelle doet nu dus echt geen middagslaapje meer en daarvoor heel erg wisselend, maar vaker niet dan wel.
Ik zal je het grote voordeel vertellen: JE KAN GEWOON OVERAL NAARTOE ZONDER DAT ZE MOET SLAPEN!

Wij vinden dat nu erg makkelijk! Nu hebben we natuurlijk Charlotte die slaapt, maar die slaapt lekker in de kinderwagen, dus daar hoeven we ook niet voor thuis te blijven!

Dus probeer het positief te bekijken! haha

Groetjes Babybelle

Joh, ze begon er vorige week mee? Dat wil toch nog niet zeggen dat het middagslaapje eruit gaat? Ze is nog maar net 2....Gaat ze huilen als je haar in bed legt, heeft ze het na een half uur nog niet op gegeven? Of gaat ze lekker liggen, misschien 'spelen'?
Als ze nu na een week of 6 echt niet meer slaapt tussen de middag, dan is het over denk ik. Maar meestal is het een fase. Tegen de 3 jaar kan het wel echt over zijn, maar hoeft ook nog niet.
Maar toch is het inderdaad wel fijn: je hoeft er geen rekening meer mee te houden. Die van mij is nu 2 jaar en 2 maanden, maar ook daar hoef ik in het weekend geen rekening meer mee te houden, dan kan ze als het zo uitkomt echt haar slaapje wel overslaan. dus als ze de 2 gepasseerd zijn, wordt het zowiezo gemakkelijker op dat gebied (maar met andere dingen weer moeilijker haha).

Terug
Bovenaan