Puckababy

Hoi meiden,

Ik heb Merle gisteren voor het eerst in de puckababy laten slapen. Ze was al 2 weken onrustig in haar eigen bedje. Alleen na de laatste fles van 23.00 was ze zo moe dat ze een paar uurtjes rustig sliep tot een uur of 4.00 en dan wa shet weer gebeurd. De rest van de dag veel huilen en weinig slapen.

Ik mag nog niet te hard roepen maar ze heeft gistermiddag heerlijk geslapen..vanacht ook van 22.30 tot 5.30 en na haar fles van 5.30 kon ik haar ook zo weer terug leggen. Ze ligt er nu nog! Ik had ook even weer nodig. Was kapot na een paar weken maximaal 4/5 uur slaap op 1 nacht en 's middags kon ik ook niet rusten als Merle dan ook wakker was.
Zal de puckababy dan toch gelijk al zo goed helpen?

Zijn er meer meiden met ervaring met de puckababy?

Lfs Esther

Hey Esther,
Laura had bij 5 weken zo'n last van buikkrampjes, dat we daadwerkelijk alles hadden geprobeerd. Als laatste optie hadden kennissen aangegeven om de kleine in te bakeren. Dit hebben we geprobeerd en dit was het begin van doorslapen!!! Daarvoor kwam ze standaard om 02.00 uur als we de laatste fles om 22.00 uur hadden gegeven. De darmkrampjes zijn inmiddels voorbij, maar we bakeren haar nu nog steeds in en ze slaapt door tot 07.00! Ik hoop voor je dat dit ook het begin is van doorslapen, want als mama kun je dat ook wel gebruiken :)
We hebben haar weliswaar ingebakerd met een hydrofielluier, maar het principe is hetzelfde.

Liefs Jacqueline

Sophie was ook telkens zo onrustig. Telkens als we haar in haar bedje legden dan ging ze huilen om vervolgens in je armen in slaap te vallen. Ben nu weer een kruikje gaan gebruiken om haar bedje op te warmen en probleem opgelost tenminste dat hoop ik. de afgelopen nachten heeft ze lekker doorgeslapen tot 7:30u. Denk dat de overgang van lekker bij mama drinken naar een koud bedje niet echt werkten. Hopelijk blijft dit helpen.

Hoi hoi,

Wij zijn enorme fan van de puckababy. Raff heeft er altijd in gelegen, en we hebben Veda er ook vrij snel ingelegd. Heerlijk. Bij ons hielp het ook van de een op de andere nacht.

Hey Esther,

Wat fijn dat ze vanacht zo goed heeft geslapen!! Heb je zelf ook een beetje bij kunnen tanken?
Hoop dat het ook voor alle komende nachten helpt en dat ze voortaan altijd door slaapt!
Verder geen ervaring met de puckababy, wist eerst niet eens wat het was :)

Liefs Kim

Hoi hoi

Wij hebben ook de puckababy. met een week gekocht.
Tijn was zo aan het maaien met zijn handen.
Vorige week kwam ik er achter dat er 2 gaatjes in zaten. Mailtje gestuurd met foto,s erbij. gelijk reactie terug en de volgende dag had ik een nieuwe in huis. Hele goede service. Oude kon ik terug sturen.

Gr Marsha

En slaapt Merle nog steeds zo goed?
Wij hebben Finn ook sinds het begin al in de bakerzak liggen. Hij is heel eerst actief met zijn handen en slaat zichzelf constant wakker.
In de bakerzak heeft hij toch nog wat bewegingsvrijheid en is het niet gelijk een mummie:)

Hey Esther,

Ben ook wel erg benieuwd of Merle nog zo goed slaapt met de Puckababy en of jij weer een beetje bent bijgekomen!
Ik heb er ook 1 besteld....
Overdag en 's avonds slaapt Bodhi nog steeds heerlijk! Maar vanaf 5 uur 's ochtends is hij wel al wakker...ik heb de hoop dat hij dan misschien lekker door gaat slapen...Om 7 uur slaapt Bodhi wel weer verder en dat is heerlijk in het weekend, dan kan ik ook verder slapen, maar doordeweeks ben ik dan al in de weer voor de andere twee...
Hoop dat Merle nog steeds als een roosje slaapt!

Liefs Brigitte

Terug
Bovenaan