Puckababy

Hej

Bedankt voor jullie reacties,

's avonds slaapt Merle nu heerlijk in de puckababy. We kunnen haar na de laatste fles (22.30) weer heerlijk makkelijk terug in haar bedje leggen en dan slaapt ze door tot ongeveer 6.00u. Maar overdag gaat het nog steeds moeizaam. Ze wil zich overdag niet overgeven aan haar slaap. Af en toe een hazeslaapje in de maxicosie of op je arm. Maar in bed krijst ze de hele boel bij elkaar.
Ze is ook iets omhoog gegaan met de voeding, ze krijft nu 150cc. ze drinkt het wel op maar spuugt ook weer wat terug. Het zit allemaal nog niet erg lekker. Het blijft een beetje van alles wat proberen en kijken waar ze zich prettig bij voelt.
Ben allang blij dat ze 's nachts weer lekker slaapt want het kost overdag heel veel energie.
Maar het is ook echt genieten hoor! Ik vind het niet erg om overdag wat vaker en langer met haar te knuffelel!

xxx

He Esther,

Wij hebben hier met Veda precies het zelfde. Savonds slaapt ze heerlijk, ook in een puckababy, na de eerste fles van 7 uur, kan ik haar ook weer terug in bed leggen, maar de rest van de dag vertikt ze het om in bed te liggen. Dus slaapt ze in de box, of in de kinderwagen. Je moet eens horen wat een commentaar ik daar op krijg van mensen zeg! Ja makkelijk praten, hun gaan weer weg, ik zit er 24 uur per dag mee. Een draagdoek werkt hier goed, kan ik tenminste een beetje poetsen en stofzuigen ed. En we leggen haar wel consequent een half uur na de fles in bed. Welliswaar maar voor een half uurtje, want dan zijn we al weer 80x naar boven gelopen om te troosten, en is ze volledig overstuur. Ik heb er alle vertrouwen in, dat ze vanzelf een ritme krijgt hoor. Ze is nog zo klein, ik hou haar dan gewoon lekker bij me.

Succes ermee.

Liefs

Hoi Ladies,

Wij hebben de eerste weken ook heel veel geworsteld met het slapen overdag. ,s avonds en ,s nachts deed hij het heel goed. maar overdag wilde hij niet in zijn eigen bed s;apen. Elke keer weer proberen. soms 2 uur lang huilen/stil etc. Maar hij gaf niet toe. Wel bij mij op de arm/borst.
Rond 6 weken van de een op de andere dag snapt hij het. En slaapt hij overdag ook in zijn bed. Heel raar. Wel nog regelmatig naar toe voor een speentje. maar niet meer dat huilen/gillen van de eerste weken.

Wie weet komt dat bij jullie ook.
Wij hebben ook de puckababy.
Kreeg van het cb een boekje mee over rust/regelmaat etc.
Daar staat dan in wakker/voeden/spelen/slapen.
Dus steeds die regelmaat.Dat hij weet wat er gaat komen.
Nu kun je ze ook nog niet verwennen.
Dus ga op je gevoel af en blijf proberen.

Succes ermee.

Gr Marsha

Terug
Bovenaan