Pukkels!!!!!!!! En zooo moe...

Hay meiden,

Helaas heb ik meerdere tweelingzussen aan mijn kind groeien op dit moment.....aaaaaargh! Ik had zo,n mooi huidje met af en toe een exemplaar rond mijn menstruatie.......

Heb er veel over gelezen en als het goed is, zal dit minder worden na de drie maanden........pfffffff. Nog een reden om drie maanden te willen zijn! Daarnaast heeeeeeeel moe......slaap veel en voel me de hele dag duf.....

Dit is niet bedoeld om te zeuren hoor, laat die symptomen maar komen.......nog 4 weekjes...

Nog 4 weekjes en dan ben ik 3 maanden! Ben nu 8!

Woensdag de 2e echo, heeeeeeeel spannend! Moet 16.10 uur in Sneek zijn.......heb er zin in!

Hoe gaat het met jullie huidjes?
 
Hahahahahaha! Ik zat al heel hard na te denken.
Ik heb het ook. Altijd gaaf huidje en nu pukkeltjes op mijn kin. Wordt nu iets lichter. Van de werk viel het erg op. Ben ook heel suf. Heb het heel druk gehad met werken en dat komt er misschien nu ook uit.
Lig nu suf op de bank. Lag net even in de zon, maar neigde in slaap te vallen. Mag je nou echt niet in de zon?

Liefs
 
Hai,

Tuurlijk mag je in de zon, maar de kans bestaat dat je een zwangerschapmasker krijgt en dat gaat pas na de bevalling weg, denk toch wel dat zonnebrand helpt.

Heb vooral in mijn nek en op mijn hoofd last van pukkels, verder niet meer dan normaal.
 
bij mij vallen de pukkeltjes gelukkig nog mee (alleen ééntje midden op mijn kin). De vermoeidheid valt echter helemaal niet mee. Ik heb het gevoel dat ik de hele dag wel kan slapen en zoals ik al eerder mailde ben ik er ook met mijn hoofd helemaal niet bij... Maar... helemaal eens met Micromuis, laat maar komen allemaal! Veel succes en plezier met de echo woensdag!!!
 
Ook ik heb een waar kraterveld op mijn kin staan. Normaal gesproken reageer ik sowieso al heel snel op hormonen, maar nu is het echt extreem. Het lijkt wel of ze overal zitten......En ook ik ben vreselijk moe. Als ik de kans krijg, slaap ik 's middags met de jongste mee en verder lig ik iedere avond heel vroeg op bed en slaap minstens 8 uur. En nog ben ik een dweil. Zo zie ik eruit en zo voel ik me......Verder ben ik nog steeds de hele dag misselijk, de medicijnen van de ha zorgen er voor dat ik in ieder geval niet meer over hoef te geven, maar de misselijkheid gaat niet weg. Ik word er zo moe van... Hopelijk gaat dit snel voorbij.
 
Terug
Bovenaan