Pukkels!!!!!!!! En zooo moe...

Hoi,

Ik heb t in mijn eerste zwangerschap de hele zwangerschap gehad maar t kon me weinig boeien eerlijk gezegd haha. Ze beginnen nu ook wel te komen (zit ergens rond de 6 weken als het goed is) en ben ook errug moe. Heb regelmatig een vlaag van misselijkheid en mijn banden. Ook trekt mijn litteken (keizersnede) behoorlijk maar goed ik heb t er allemaal voor over als t het deze keer maar goed is.

xx
 
Hoi,
Hier nog weinig kwaaltjes gelukkig. Ben nu ongeveer 6 weken, dus wat niet is kan nog komen. Vermoeidheid is iets waar ik gewend ben om mee te leven, dus dat valt mij niet zo op.
's Avonds al een enorm opgeblazen buik(darmen). Zo erg dat ik al afscheid heb genomen van mijn eerste werkspijker broek. Die deed 's avonds zo zeer op mijn buik(werk voornamelijk late diensten).
Ik zei van de week nog tegen mijn man, jeetje zo lijk ik wel weer 20 weken zwanger haha. Ik ben vrij smal en bij mijn vorige zwangerschap kon je pas vanaf een week of 20 echt zien dat ik zwanger was haha. Dit keer zal ik dus wel eerder gaan tonen, maar daar kan ik alleen maar trots op zijn :)
Liefs,
Mar
 
Ik heb normaal gesproken ook bijna geen puistjes... maar nu wordt er gek van!!
En moe... pfff heel moe!!
Ook al slaap ik 8 uurtjes dan nog zit ik de hele dag te gapen....
 
Terug
Bovenaan