Pumkin pickin' (foto's)

A

Anoniem

Guest
Hiya mommas!

Gisteren zijn we naar de boerderij geweest om pompoenen te "pluken" voor Halloween, je kunt er ook door een mais doolhof lopen en een ritje maken op de tractor (zittend op een baal hooi achterin)

Met oma wachten in de rij

eens ff kijken welke ik wil hoor

deze misschien?

heeee 'n strootje

oh ja, we kwamen voor pompoenen, dit is 'm denk ik

pfffff 't wordt wel een beetje krap in de wagen hoor mama

mama is de pompoen aan het snijden, oh en papa wijst naar een vliegtuig

Dit is het hoofd geworden

Bijna klaar

En dit is 'm dan geworden, 's avonds doet mijn mama er kaarsjes, ziet er cool uit joh!

Bye Bye Max

Die is gaaf hé!
Hier is het niet zo helloween. Alhoewel, als ik net zoals op de foto uit de eerdere topics in het donker voor de deur ga staan..... hahaha

wat een kunstwerk!!! echt heel knap gedaan zeg!! vooral dat afgepelde gezicht en dan dat velletje in de hand.....rrrrrr

Whèèèèèèh! It's Psycho Pumpkin!!!!

Het verhaaltje begint zo lief....Lieve Max met oma, in de wagen en in het veld. Zijn kleding helemaal afgestemd op de pompoenen, en voor de verandering eens geen slab voor ;-)....
En dan die laatste foto.....IEIEIEIEK! Sluit deuren en ramen vanavond goed Ilya!!!

Ellen mv Julian

wow, errug gaaf!!

best wel jammer he dat Halloween hier toch minder leeft, het is wel in opkomst gelukkig...

enjoy!

liefs Jenneke mv Ivar

Wow super gaaf!!! Goed gedaan zeg!

Max geef mama maar een super knuffel voor zo'n coole Pumkin Psyco Man...

Liefs Nanda en Tess

Leuk zeg dat hele gebeuren.
En jullie hebben er ook een erg enge pompoenpop van gemaakt brrr die zou ik niet tegen willen komen in het donker!

Terug
Bovenaan