Punctie achter de rug

Hoi Lydia,

Wat fijn dat je er nu lekker vanaf bent! En gelukkig was er maar genoeg te oogsten, je hebt goed zitten broeden zeg! Ga maar lekker een beetje genieten van het mooie weer en rustig aan doen, dan hopen wij allemaal met je mee dat je vrijdag een goede terugplaatsing hebt en dat dat het begin mag zijn van een geweldige zwangerschap!

Liefs, Anke

Hoi Lydia,

Wauw, 13 eitjes, dat is echt een fantastische score.

Nu nog even een paar hele spannende dgn voor de boeg maar vrijdag krijg je vast en zeker goed nieuws te horen.  Bij die 13 eitjes moet toch wat goeds zitten.

Ik denk aan je vrijdag         Kruimel

Hee Lydia,
Wat een toppertje ben je toch zeg!! Een score van 13 na zoveel afzien, toppie!!!
Dat vrijdag ook een topdag mag zijn!!!! Ik duim ook verder gezellie mee.

Hoi meiden

Wat een lieve berichtjes hebben jullie achtergelaten. De spanning is erg hoog, ik wil zo graag weten of de bevruchting goed gegaan is, maar ik moet tot morgen half 10 wachten.
Wachten...........wat duurt dat lang (dit is een uitspraak van mijn stiefdochtertje) en zo geduldig ben ik nu niet. Ik heb mezelf in de ruststand moeten zetten. Ik ging vanmorgen tijdens het douchen zowat onderuit (alles werd zwart voor mijn ogen).  Zo stoer als ik was afgelopen dinsdag, zo voel ik me niet meer. Ik weet nu dat de punctie niet geheel standaard is geweest, maar je vergeet het wel snel en je doet het voor een goed doel. Ik heb wat napijn van de punctie en mag gelukkig paracetamol naar binnen werken. Ik wou dat het morgen was

Liefs

Lydia

Wat een BIKKEL ben jij zeg!!! 13 eitjes! WAT GOED!!!!!!
Wij hier in Zeist duimen voor jullie hoor! Jullie hebben het zo verdiend na alles (wat jullie vertelden)

gr.Ing

Terug
Bovenaan