Punctie is achter de rug?

A

Anoniem

Guest
He meiden,

Ik ben net thuis vanuit het ziekenhuis. Ik moet eerlijk zeggen dat de punctie mij zwaar tegen viel en dat ik heel veel pijn heb gehad. In totaal zijn er 6 follikels aangeprikt. Daaruit zijn 3 bruikbare eitjes gekomen. Volgens mij niet slecht, toch??
Zaad van mijn man was goed. Woensdagochtend tussen 08.00 uut 08.30 uur worden wij gebeld of er embryo's zijn. Heel erg spannend dus. Daarna is het nog spannender maar daar wil ik eerlijk gezegd nog even  niet aan denken. We gaan maar stapje voor stapje. In ieder geval heb ik deze stap overleefd en kijken we verder naar woensdag.

Ik ga nu even lekker in mijn bedje liggen, want ik ben heel moe en mijn buik doet nog steeds wel pijn.

dikke kus,

roelien

Hey Roeltje,

Wat vervelend voor je. Tja je bent er nu wel vanaf. 3 eitjes is genoeg. Je hoeft er tenslotten maar 1tje te hebben. Jullie moeten wel lang wachten tot woensdag. Zo zie je toch maar weer dat het in ieder ziekenhuis anders is.

Doe vooral rustig aan. NIET TILLEN en zware dingen doen. Lekker blijven liggen. Desnoods ziekmelden als je je nog niet goed voelt. En als je echt veel pijn hebt mag je gerust een paracetamol nemen.

Heel veel sterkte deze dagen met je pijn en ik ga duimen dat ze alle 3 bevrucht zijn.

Liefs
Nicole

Hey Roeltje,

Ik heb jou gisteren in het ziekenhuis van Rotterdam ontmoet en ik had de punctie al in Zwijndrecht gehad   en het was mij ook zeer zwaar gevallen.
Bij mij hadden ze meer dan 30 eitjes weggehaald en er waren er uiteindelijk 22 goede overgebleven.
Mijn man zijn zaad was de 1e x niet goed genoeg maar de 2e x gelukkig wel.
Wij worden woensdag tussen 8.30 en 10.00u gebeld of er bevructe eitjes bij zitten en wanneer de terugplaatsing is.
Hopelijk zien wij elkaar van de week weer.

Ik ben blij dat er bij jou ook 3 goede eitjes bij zaten en nu maar hopen voor ons beide dat alles maar goed mag gaan.

MIsschien tot van de week en nu duimen maar!!!
En spannend is het zeker...

Groetjes

Hoi sillybilly,

Grappig om elkaar zo ngo weer te spreken. Ik ben blij voor je dat de tweede test van jou man wel goed was. Heb nog wel even aan je moeten denken. Verder hoop ik dat wij allebei en bevruchting hebben en dan natuurlijk ook nog een terugplaatsing. Voor mij gevoel is de kans bij jou veel groter omdat jij 22 eitjes hebt en ik maar 3. Ik weet dat een voldoende is, maar dit is voor mij een gevoelskwestie. Mijn man zei gister al tegen mij dat ik daar niet teveel over na moest denken. Ik vind het super voor jou, maar ja misschien begrijp je mijn gevoel.

Ik heb gister de hele dag op bed gelegen. Was zo moe. Mijn man is vandaag ook nog een dagje thuis gebleven. Als je embryo's hebt hoeveel laat je er dan terug zetten? Wij eentje.

Zou wel leuk zijn als we elkaar woensdag weer zien. We houden elkaar wel op de hoogte toch?

Lfs,

Roelien

ps, Schrijf je al lang op dit forum? Heb je volgens mij nog niet eerder gezien,.

Hey Roeltje,

Ik heb idd nog niet eerder op een site geschreven, bij deze dus wel.
Je vertelde gister dat je weleens wat op deze site schreef, dus dacht ik laat ik eens kijken of ik je vinden kan, en ja hoor toen ik over je punctie las wist ik meteen dat jij het was.
Ik heb gister ook niets meer gedaan en vandaag ben ik ook nog niet gaan werken, want ik heb nog steeds buikpijn.
Ik had echt met je tedoen toen jij voor je punctie ging omdat ik wist hoe ik het ervaren had.
Maar was echt blij voor je dat er 3 goede eitjes waren overgebleven.
We gaan echt duimen voor elkaar!!

Ik snap jou gevoel heel goed, en ik hoop echt dat het je gaat lukken en dat ik van jou goed nieuws ga horen.

Wij laten ook maar 1 eitje terug plaatsen, wij hebben daar een beter gevoel bij.

liefs Sylvia

Hey Roelien,

FF een rare vraag misschien, maar heb jij ook nog steeds last van buikpijn na zondag de punctie?
Ik ben zo benieuwd naar morgen of de eitjes bevrucht zijn, en ook of die van jullie bevrucht zijn.
We houden elkaar zkr op de hoogte, toch?
Ben jij alweer aan het werk?
Ik ga denk morgen weer.
Erg spannend want dan krijgen we de uitslag!!!!

liefs Sylvia

He Sylvia,

Ik heb niet echt last meer van mijn buik. Wel nog vanmijn linkereierstok. Dit voornamelijk als ik de wc ga. Aan deze kan konden ze er zondag moeilijk bij en daar heb ik nog wel last van. Ik blijf de hele week thuis. mijn baas belde gister en die zei dat ik maar lekker thuis moest blijven. Ook omdat ik nog steeds heel erg verkouden ben en ik geen koorts mag krijgen voor morgen, mocht er een terugplaatsing komen.

Verder ben ik nog steeds heel moe. Ik slaap een gat in de dag.   Hoe kan je nu morgen weer gaan werken als je misschien een terugplaatsing hebt gehad? Ga je daarna weer werken dan?

Ik had vanacht gedroomd dat ik vandaag al gebeld zou worden, maar helaas, nog een dag wachten. Wat duurt dat dan lang he?

Zodra ik iets hoor morgen zet ik het hier wel weg dan weet je het in ieder geval.   Ik hoop zo dat het goed is!!!

Fijne dag vandaag.

lfs roelien

Hey Roelien,

Nou ik wilde eigenlijk morgenochtend gaan werken, om de tijd te doden, ben erg zenuwachtig voor morgen, wij horen het pas tussen 8.30 en 10.00.
Mocht ik dan weg moeten ga k gewoon.
Maar ik bel zo de ivf verpleegkundige even om te vragen of het wel verstandig is om morgen te gaan werken.
Ik moet ook gaan beginnen morgen met de progestan.
Jij toch ook?
En zodra ik morgen wat weet en ik ben thuis laat ik het je weten wanneer ik de terugplaatsing heb of hoe en wat ok.

liefs sylvia

Terug
Bovenaan