Punctie is achter de rug?

Hoi,

ja ik moet morgen ook beginnen met progestan. Ik heb al begrepen dat dit echt troep is en dat je onderbroek met inlegkruisjes moet gaan dragen. Verder las ik op dat papier dat ze het beste om de 8 uur ingebracht konden worden. Wij hadden het er al over om daar maar steeds een soort van wekker te zetten. Deden we met de spuiten ook. Dus om 7 uur, om 3 uur en om 11 uur. verer staat er ook een gele sticker op die doosjes he? Dus je moet wel uitkijken met autorijden!!!

Ook ik wordt tussen 08.00 en 10.00 uur gebeld. Maar zoals op dat papier stond is of eid van de ochtend de terugplaatsing (als het goed is tenminste) of net na de middag. Wij moeten nog een uur rijden dus ik hoop eind van de ochtend, dan kunnen we meteen door!!

lfs roelien

Hoi Roeltje,

Veel succes morgen nog maar 1 nachtje slapen. En ja die progestan is troep. sla de inlegkruisjes maar in.

Ik deed de progestan ook ongeveer om de 8 uur. 's morgens bij het opstaan. Tussen de middag na de lunch en 's avonds voor het naar bed gaan. Is goed te doen moet ik zeggen.
En met dat autorijden moet je je niet te druk maken. Rijd alleen geen lange stukken waar je je heel goed moet concentreren dan is het gewoon oke.

Nogmaals DUIM DUIM DUIM voor morgen

Liefs
Nicole

Hai Roelien,

jammer  dat het is tegen gevallen nu maar hopen dat er iets gebeurt in het ziekenhuis en dat je opweg kan voor een kleintje!

Sterkte met  het wachten  en heel veel succes!

groetjes Belle

Terug
Bovenaan