Pupke heeft nieuws

Hoi lieve meiden,

Ik zit weer op een wolkje en hoop daar 8 maanden nog op te blijven zitten!
Ik ben 25 augustus uitgerekend als alles goed gaat.
Hoe bang ik de vorige keer was dat is nu helemaal weg.
Vol vertrouwen stap ik er weer in hoe naief dat ook is ik geniet nu al met volle teugen...
Maar wat hoop ik toch ook dat het bij jullie snel raak is dat zou echt te gek zijn!
Dag van het overlijden van Lieke* ben ik sóchtends kaarsjes gaan opsteken in de kerk.
Ben niet heel gelovig maar vondt het wel fijn.
De rest van de dag geen verdriet niets.
Ik denk dat ik afgelopen jaar alle tranen op heb gemaakt en mijn nieuwe kindje mij de vreugde weer terug geven heeft in mijn leventje.
Wat een heerlijk gevoel en mooi dat ik dit met jullie kan delen!

Liefs Pupke

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en wat goed dat je zo kan genieten....

Ik zelf heb daar veel meer moeite meegehad, Ninthe* is op 18-11-2006 geboren bij 21wk+5dgn zwangerschap en na een uur overleden.
De zwangerschap van Nova vond ik een hel...ik genoot wel maar het was echt met een zwart randje, bang dat het weer mis zou gaan, tot dat ze 21-5-2008 op mijn borst werd gelegd was ik pas rustig...

Nu ben ik 14 wk+2dgn zwanger van de derde en ben er eigenlijk niet zo heel veel mee bezig, Nova zorgt voor heel wat afleiding, maar ons dreumes heeft het de hele dag over "bibee" en dan krijgt mijn buik kusjes...heel lief en vertederend, wat ik er moeilijk aan vind is dat ze nu ook steeds naar Ninthe* haar foto wijst en zegt "bibee" ...dan denk ik bij mezelf meisje je moest eens weten, dat is je grote zus....een zus waar je lekker mee had moeten spelen...

Het is zo dat een volgend kindje het leven weer makkelijker maakt...ondanks dat het verdriet en gemis zal blijven van het kindje dat je verloren bent...

Ik wens jou een hele goede zwangerschap en in augustus een prachtig wonder in je armen!!!

Liefs randy

Lieve Randy,

Met kippevel lees ik je berichtje.
Wat erg dat je na 21 weken 5 dagen Ninthe moest laten gaan.........
Lieke* werd 14,5 week zo vreselijk als je al zo gehecht bent aan je meisje.
Ik ben een jaar door de hel gegaan en nu schijnt mijn zonnetje weer.
Bij de 2e zwangerschap was ik ook alleen maar bang dus dat herken ik wel.
Maar nu geniet ik en af en toe ben ik een heel klein beetje onzeker maar ik wil vertrouwen hebben want mijn toekomstige kindje verdient dat hoe het ook loopt.
Ik hoop dat jij ook een beetje geniet van je wondertje in je buik.
Maar daar helpt Nova jou wel bij ;)
Ik wens jou ook een fijne zwangerschap toe!

Liefs Pupke

Hi Pupke,

Het genieten gaat nu idd een stuk beter dan in de zwangerschap van Nova, ben ook eigenlijk helemaal niet bang dat het dit keer fout zal gaan, bij 12 weken hebben wij een dubbeltest gehad en hebben ze extra goed naar de ruggengraat en het hoofdje gekeken, niks wijst op een open ruggetje of waterhoofd en dat is een hele geruststelling.

Verder heb ik veel afleiding aan Nova, heerlijk is dat, en ja ik wil ook echt proberen te genieten dit is wel onze laatste keer...dat zwanger zijn is niet echt mijn ding (met ziek zijn, stress en zwangerschaps-isschias)....

Ik vind het alleen zo spannend als we weer een echo hebben, dat begint dan meestal een paar dagen voor de echo...ook mede doordat iedereen ons dan al begint te bellen en sms-en van.."succes, we duimen dat alles goed is" we beperken dit ook met alleen de naasten te vertellen...

Voel jij je nog steeds goed? en weet je al wanneer je je eerste echo krijgt?

Liefs Randy

Hoi Randy,

Ik heb 6 januari de eerste echo vindt het wel erg spannend!
Ben vandaag voor het eerst niet misselijk geweest heb wel nog een beetje last van mijn bekken maar dat vindt ik niet erg als alles maar goed is met mijn babypupke!
Ben heel erg opgelucht als de nekplooimeting goed is maar daar moet ik nog even geduld voor hebben.
Zwanger zijn is wel mijn ding wordt er zo vrolijk van.
Tenminste deze keer weer wel.
Gaat het met jou ook goed?

Liefs Pupke

Terug
Bovenaan