Pure johannesbroodpitmeel

Hoeveel geef je dan van de biologische variant (van de Tuinen)? Mijn zoon krijgt er diarree en krampjes van en laat veel scheetjes. Trekt dit nog weg? Ik ben radeloos aan het worden.. het ene probleem ruilt zich in voor het andere. Al 12 weken lang drama en een onrustig mannetje met pijn. Ik zou zo graag willen gaan genieten van het moeder zijn. Maar goed.. hoeveel jbpm moet ik geven? Er zit geen schepje bij en die van de voeding is veel te groot. 

Ik ben ook benieuwd hoeveel jullie geven. Wij hebben sinds drie dagen ook jbpm van de Tuinen/Holland en Barret. We doen nu steeds een mespuntje per fles, helpt prima tegen reflux maar wel weer meer krampjes, dikke boeren en veel scheetjes (gepaard met fikse huilbuien). Trekt dit nog weg? Is het een paar dagen wennen misschien? Of heeft iemand tips?
We hebben een paar weken infacol gebruikt tegen krampjes (toen nog geen jbpm). Dat werkte goed, maar ik las steeds vaker dat dat door artsen wordt afgeraden, dus toch maar mee gestopt.. Maar die huilbuien zijn zo zielig.. Ze heeft zo'n enorme pijn op die momenten..

Terug
Bovenaan