puregon en pregnyl spuiten!!???

hoi liv

bedankt voor je reactie. ik probeer er ook zo positief mogelijk over te denken.
ik hoop alleen dat ik nog spontaan zwanger word.
ik zit nu een dag of 6 voor nod en heb al meer dan weken zere borsten. afgelopen zaterdag werd ik er wakker van. ze stonden echt op springen. normaal heb ik dat ook een weekje voor nod maar nu dus al zo lang. ook heb ik vorige week maandag wat bloed verlies gehad ( donker rood).
ik word er zo onzeker van.

groetjes kim

Hoi Kim

Klinkt wel goed, een week na je eisprong bloedverlies hebben kan een innesteling zijn! En die zere borsten had ik ook iedere maand ongeveer een week voor mijn ongesteldheid, maar de laatste x deden ze veel langer zeer en veel erger (kon ook van de pregnyl zijn). Maarja ik heb in die 3,5jaar wel geleerd dat je lichaam je vreselijk voor de gek kan houden!! Ik weet hoe vervelend het is dat wachten!!! Hou vol, ik duim voor je!

Groetjes Liv

hoi liv

idd je lichaam kan je erg voor de gek houden maar dit is wel zo aanwezig dat ik echt hoop dat het raak is. ik hou wel een slag om de arm dat het misschien komt omdat ik 1 week voor de operatie de pil heb geslikt, misschien zijn mijn hormonen wel van slag?????

ik hou je op de hoogte

groetjes kim

hallo,

Ik heb zo'n beetje een jaar clomid gebruikt (daar werd ik erg emotioneel van) Begin dit jaar op puregon en pregnyl overgestapt. Heb 1 keer IUI gehad zonder resultaat. Na de 2 ronde puregon en pregnyl gebruikt te hebben ben ik zwanger geworden (nu inmiddels 27 weken)
Het injecteren op zich vond ik erg meevallen, maar ik ben ziekenverzorgende en ben dus wel gewend om te injecteren. De IUI vond ik wel vervelend, vooral de onzekerehid en het gevoel dat je het uit handen geeft.
Had heel erg gevoel dat het dan niet uit liefde verwekt zou worden, onzin natuurlijk, maar toch.
Ik wens je heel veel succes met de behandelingen en hoop dat het zijn vruchten afwerpt.

Groetjes Miepje

Terug
Bovenaan