pyama in bed?

Hallo,

Kleden jullie de kleintjes in de avond om als ze echt voor de nacht naar bed gaan?? In pyama of nachtponnetje?
Christian wordt maar 1 keer per dag omgekleed (tja, soms vaker als hij teveel spuugt...) en hij slaapt dus overdag en 's nachts in dezelfde kleertjes. (geen echte nachtkleren dus, maar zijn stoere jongenspakjes...)
Ik vind het wel zo handig, omkleden van die friemelaar kost wat tijd en hij vindt het niet bepaald leuk. En anders heb ik het gevoel dat ik eindeloos aan het wassen ben en meer kleertjes wil ik niet kopen (het is allemaal al duur genoeg en hij groeit er snel genoeg uit). Maar misschien ben ik wel een erg gemakzuchtige moeder ...

Groetjes, Karin
Mama van Christian (6 weken)

Hoi Karin,

Hier slaapt Bent ook in dezelfde pakjes als dat hij overdag aan heeft. (slaapt hij immers ook overdag in). Zo rond maat 68 kan ik me van de oudste herinneren, als ze van die dikkere spijkerbroekjes krijgen en andere kleertjes die niet zo soepel zijn ze we pyjama's gaan gebruiken. Bij de slaapjes overdag sliepen ze dan altijd zonder broek.

Groetjes
Judith

Hoi,

Esther is nu 11 weken en krijgt nu ook wat minder praktische slaapkleren (jurkjes e.d.), dus heb ik vorige week de eerste pyjama'tjes gekocht. Dat leek me voor haar lekkerder zitten.

Groetjes,

Eveline

amber wordt ook niet omgekleed hoor. meestal wel de broek uit omdat ze in een slaapzak ligt. te dikke truien gaan ook uit, maar een shirtje niet. mijn moeder zat zich het weekend er wel over te verbazen, maar die verkleedde ons omdat het moest. van wie dan, vraag ik me af. wat een onzin.

sophie

in de eerste 2 weken lag boas in van die pakjes uit 1 stuk.daarna ging ik hem truitjes en broekjes aantrekken en gebruik die pakjes nu als pyama.ik heb er laatst nog 1 bij gekocht.ik vind t wel fijn voor hem,een los pakje,geen elastiek om zn buikje snachts.en als hij overdag soms in bed gaat doe ik zn broekje en sokjes uit en de slaapzak aan.die heeft hij snacht trouwens ook aan,sinds kort.
groetjes kari
boas morgen 9 weken

Hoi hoi,

Laura slaapt al sinds het begin in een pyama. Ik vind het zelf prettiger om in iets anders te slapen ipv de kleren die ik de hele dag al aan heb gehad, maar ja, misschien ben ik wel gewoon een pietlut!

groetjes Ilona

Goeie vraag, ik zat het me laatst ook af te vragen. Yanick slaapt gewoon in de kleertjes die hij overdag ook aanheeft. Alleen als hij tijdens de laatste verschoning alles onderplast en hij dus toch iets schoons aan moet  (wat nogal eens gebeurt, hihi) trek ik hem een pyama aan ipv gewone kleertjes.

Ik vind dat aankleden ook maar een gefriemel en Yanick vindt het helemaal drama aan zijn gehuil te horen, dus ga ik em niet omkleden als het niet nodig is. Maar ik begon me  al af te vragen hoelang je een baby in zijn kleertjes laat slapen.

Terug
Bovenaan