pyama in bed?

Het ligt er bij mij aan wat Quinn aan heeft. Iets met capuchon of een spijkerbroekje, dan krijgt hij een makkelijker broekje of truitje aan. Echte pyamaatjes heeft hij nog niet. Ik heb er vandaag wel een paar in maat 62 gekocht. Die zal hij over een paar weken wel aan kunnen, dus dan gaan we dat toch maar invoeren. Kan hij er alvast aan wennen, want de kleertjes worden toch steeds minder fijn om in te slapen vind ik. Hij moet toch ook elke avond zijn slaapzak aan en verschoont, dus.... en omkleden vind hij niet erg.
Groetjes Veerle

Teun slaapt overdag in zijn kleertjes,als hij voor goed naar bed gaat krijgt hij een slaapzakje aan,daar ligt hij met een dun truitje in dus de broek gaat uit.
Groetjes Mikkie.

Hoi,

Mijn kleine heeft als  we de hele dag thuis zijn gebleven, zijn wat ik  dan  noem "  huiskleding" aan. En soms als ik vind dat hij niet gestoord moet worden laat ik hem lekker doorslapen  'snachts in ze huiskleding.  Maar dat komt niet heel vaak voor, je moet er ook geen gewoonte van maken. Je moet een baby ook een vast ritme aanleren.

Maar... Als we buiten zijn gaan wandelen bijvoorbeeld, of als we op visite zijn geweest of als hij inderdaad veel gepuugd heeft of door de dag heen hele vieze bahluiers heeft gehad, dan verwissel ik  zijn kleding.  En veeg ik ze hoofdje en daarna ze billetjes met een lauwwarme washandje. En krijgt hij ze pyama of trappelzak aan.

Een pyama heb ik ook gebruikt vanaf 6 weken, onder ze pyama krijgt hij een romper met korte mouwtjes, en wijde sloffe sokjes. Zo blijft hij lekker warm.  

Wat ik ook vaak doe is een hem in ze trappelzak zetten, zijn al verkrijgbaar vanaf 0 maanden. Hij krijgt dan een romper met lange mouwen (met wat dikke stof geen badstof!) en dan een broekje (kan je bij de hema kopen) en   wijde sokjes. Zo blijft hij goed warm. Hierbij toch nog een dekentje tot ze middel doen!

Groetjes,
Sharon

Ons mannetje gaat 's avonds in bad en krijgt daarna een ander pakje aan, maar die houdt hij als hij het droog houdt de volgende dag ook aan. We verkleden alleen met bad tijd, hij draagt nu nog alleen pakjes uit 1 stuk.

Hij slaapt nu nog zo veel over dag, als hij over dag meer wakker gaat worden en er duidelijkere slaaptijden zijn dan ga ik over op een pyama voor de nacht.

Hij is nu 5 weken het zal denk ik nog wel even duren.

Groetjes
Chris

hallo!

Sem krijgt s'ochtends een badje en dan krijgt hij kleertjes aan en s'avonds een pyama met een dunne slaapzak! Hij lacht de hele tijd als ik hem verkleed of verschoon dus ik denk dat hij het wel leuk vind! of misschien komt het doordat ik gekke bekke trek hihi

groetjes !!

Hai

Ik verkleed de kleine alleen als zij dikke, ongemakkelijke kleding aanheeft. Is de kleding al een pyama achtig dan laat ik het lekker aan. Wel met een slaapzak erover heen.

onze dochter slaapt ook bijna altijd in de kleertjes die ze overdag ook aanheeft. behalve als ze ""echte" kleertjes aanheeft, maar op dit moment heeft ze nog maat 50/56 dus ik heb maar 2 setjes die zo klein zijn. als ze zo'n setje aanheeft kleed ik haar wel om naar iets comfortabeles

Terug
Bovenaan