Pyama?!

Hallo,

even een vraag aan iedereen; trekken jullie je pasgeboren baby eigenlijk een pyama aan? Ik ben bijna 30 wkn zwanger en ons kindje word in november geboren!
Dus vroeg mij af; hoe doen anderen dat?

Groet Gabriëlle

Hallo,

De eeerste paar weken had ik Nina gewoon 's nachts haar pakje aan.
broekje + luiertruitje, kan makkelijk, ze moeten er nog zo vaak uit.
Pas toen ze dat   niet meer aan kon hebben we haar een pyamaatje aangedaan.

groetjes Jantine

Hoi,
Allebei mijn dochters zijn in november geboren. Het kan dan al vrij koud zijn.
Ik heb ze van het begin af aan in een pyamaatje laten slapen.
Het ligt er ook een beetje aan hoe koud de kamer is ed.
Het gebeurt trouwens ook heel vaak om ze de eerste tijd gewoon in de kleertjes van overdag te laten slapen. Ik was daar nooit zo'n voorstander van, vond de pyama het meest comfortabel. Maar het kan natuurlijk wel
Een fijne zwangerschap verder!
Sil

Mijn oudste zoon is ook in november geboren en in het begin trok ik hem geen pyama aan. Hij sliep gewoon in zijn kleren, truitje van makkelijk zittende stof en broekje van makkelijk zittende stof. Alleen als hij een wat stoerdere broek aan had die ik voor de nacht niet zo comfortabel vond wisselde ik die even om. Maar die hele kleintjes trek ik meestal gewoon een tricobroekje aan, ook overdag. Ze brengen nog zoveel tijd door in hun bed. En echt vies worden doen die kleren niet aangezien ze de hele dag in bed liggen. Ik ben pas met pyama's begonnen toen mijn zoontje ook echt na een avondvoeding tussen 7 a 8 uur voor de hele nacht naar bed ging. Als ik me goed herinner was dat met een maand of zes, maar weet het niet meer zeker. Voor die tijd is het ook moeilijk te zeggen wanneer de dag eindigt en de avond/nacht begint voor de kleine. Mijn jongste krijgt nog om de 3 uur voeding, ook snachts dus begint dan de pyamatijd bij de fles om 7 uur of om 10 uur of pas om 00 uur?

Bedankt allemaal voor jullie reacties!

Een trappelzak.. daar had ik zelf nooit aangedacht! Heb er zelf wel ingelegen ;o) Die zijn lekker dik en comfortabel!

En voor de zekerheid koop ik wat pyamaatjes op de groei!

Nogmaals bedankt allemaal!

Groet Gabriëlle

Hay,

wij hebben van het begin af aan 's avonds ons dochtertje een pyama aangedaan. Maar meer eigenlijk om onderscheid te maken over dag en avond. Zodat 's avonds, voor het echt naar bed gaan, een vast ritueel wordt.
Overdag ook nooit gordijnen dicht bij slapen, alleen 's avonds. Weet natuurlijk niet of het allemaal aan deze dingetjes heeft gelegen, maar zij sliep al met 6 weken helemaal door tot de volgende ochtend 8-9 uur!

Gr CJ

Terug
Bovenaan