Kun je toch zien dat het erg verschilt wat iemand handig vind. Ik vind die kruippakjes met voetjes helemaal nix. De voetjes zitten steeds halverwege de broekspijp, maar nooit echt in de daarvoor bestemde voetjes. En het openen en sluiten van zo'n pakje bij verschonen vind ik ook niet zo handig. Dat gehannes met al die drukkers. Ik heb gewoon van die makkelijke trico broekjes van de hema. Staat leuk en vind ik zelf erg praktisch en comfortabel voor de kleine. En bij verschonen heb je zo'n broekje in een tel aan en uit. Ander voordeel vind ik dat met het huidige weer het soms benauwend warm kan zijn, dan trek ik mijn zoontje gewoon zijn sokjes uit, want via zijn voetjes kan hij makkelijk wat warmte kwijt. Maar daar heb je in november minder behoefte aan denk ik.
Trouwens voor mijn oudste van 3 gebruik ik in de zomer ook geen pyama. Hij slaapt gewoon in zijn onderbroek en tshirt. Daar gebruik ik de tshirtjes van vorig jaar voor, gaat prima.
Trouwens voor mijn oudste van 3 gebruik ik in de zomer ook geen pyama. Hij slaapt gewoon in zijn onderbroek en tshirt. Daar gebruik ik de tshirtjes van vorig jaar voor, gaat prima.