pyama

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,
gewoon nieuwsgierigheid - slapen julie kindjes (al) in een pyamaatje of leg je ze nog steeds met de 'dag-kleertjes' aan in bed? Mijn man en ik hebben hier een lichte discussie over - ik vind 1 keer omkleden op een dag  meer dan zat en Ramonnetje draagt over het algemeen lekker zittende kleertjes waarmee hij (in mijn ogen) ook goed kan slapen - mijn man denkt dat een pyamaatje snachts veel lekkerder slaapt. Groetjes,
Pauline

Suze heeft 's nachts een pyjama aan (zo een uit 1 stuk), of een romper met lange mouwen,  en een slaapzak.
Overdag leg ik haar in haar gewone kleertjes in bed, behalve als ze een broekje van stugge stof aanheeft.
En als het heel warm is, zoals gisteren,  heeft ze alleen een rompertje zonder mouwen of met korte mouwen  aan en dan doe ik haar in een dun slaapzakje.

groetjes,
Karin

Op het moment slaapt Laura in haar romper. De kleertjes vind ik veel te warm met ook nog een laken of slaapzak, maar als het kouder is 's nachts heeft ze lekker een pyama aan. Is toch soepeler en vind ik ook frisser. Ze zweet toch in haar kleertjes, spuugt er een beetje op  en een keer extra omkleden kan helemaal geen kwaad.

Groetjes Ilona

Hier slaapt Jarno ook alleen 's nachts in pyama en slaapzak. Overdag in het shirt wat hij dan aan heeft en slaapzak, broekje gaat dan uit. En inderdaad als het heel warm is alleen in de slaapzak!

Jarno heeft  een hekel aan uit en aankleden, dus probeer dat zo min mogelijk te doen.

Groetjes Lien.

Hier net hoe het uitkomt. Soms slaapt hij in zijn t-shirtje en/of rompertje, soms trekken we een pyamaatje aan. Ligt er een beetje aan wat voor kleertjes het zijn en vooral hoe erg hij zijn kleertjes heeft ondergekwijld, haha. Overdag nooit een slaapzakje, 's nachts altijd

hallo,
marijn heeft altijd een pyama aan al vanaf zijn geboorte.
dit komt ook omdat ik een pyamatik heb,ik vind dat zo lief staan en marijn heeft heel veel pyama's.
gewoon met lange mouwtjes en een lange broek en als het warmer is met korte mouwtjes en een kort broekje.
nu met dit warme weer ligt hij in een romper in bed en zonder slaapzak.
groetjes henny

Hallo

Meike slaapt als het niet zo warm is in een pyama met slaapzakje als het iets warmer is dan alleen met romper in slaapzak en nu het warm is alleen een luier om en in slaapzak
Haar kleertjes doe ik eigelijk al niet meer snachts vanaf dat ze een week of 10 is

Groetjes Monique  

Max slaapt overdag weinig tot niet. Als hij overdag wel wil slapen, gaat hij meestal zo zijn bedje in. 's Nachts slaapt hij in een romper met korte of lange mouwen met daaroverheen een slaapzak. Nu het zo warm is, gaat hij zonder romper zijn slaapzak in. Omdat Max wel heel erg beweeglijk is in zijn slaap, probeer ik hem wel onder een lakentje strak in bed te leggen. Meestal woelt hij zichzelf helemaal los en valt dan op zijn zij in slaap.

Terug
Bovenaan