pyama

Hmmm, ik heb nog nooit een pyama gekocht. Zat net laatst te denken, misschien moest ik daar maar eens mee beginnen...
Christian slaapt nu in zijn rompertje in slaapzak, evt lakentje of dekentje, en ik laat een gewoon shirtje meestal aan. (doe ik in de avond schoon aan na badje). Maar ja, hij krijgt nu steeds meer shirtjes met capuchon en andere onpraktische dingen. Dus pyama's... is eigenlijk best een goed idee. Als het tenminste niet zo warm is.

of een pyama of romper, overdags slaapt hij wel in zijn kleertjes of hij moet iets aan hebben waarvan ik denk dat het niet lekker slaapt

Quinn krijgt een pyama aan. Alleen met dit weer gewoon een romper en daarover de slaapzak.

boas draagt pyamaatjes vanaf t begin.de eerste maanden pakjes uit 1 stuk met voetjes,toen een tijdje zonder voetjes en sinds hij maatje 68/74 heeft draagt hij de pyamaatjes die hij gekregen heeft van vrienden van ons,die de kast van hun 1-jarige dochtertje uitgemest hadden.
groetjes karin

en overdag gaan de broekjes en sokjes uit en de slaapzak aan.alleen met dit weer niet.

Terug
Bovenaan