Pyjama feestje (foto) wie volgt??

Ik laat Kian altijd in z'n shirt van die dag slapen, en dan de volgende ochtend een schone aan. Geen broekje (ligt al in een slaapzakje). Maar ik heb ook een probleem wat betreft pyama's. Je koopt het altijd als setje. Maar Kian z'n broekmaat is 68 maar z'n shirt maat is al 74/80. Broekmaat 74 zakt echt van z'n kont af en shirt maat 68 komt tot boven z'n navel. En om nou steeds twee setjes te kopen. . . . Ik laat 'm wel lekker in z'n shirt.
Maar ik moet toegeven, jullie kiddo's zien er wel errug schattig uit allemaal in hun pyama.
Liefs Phira

Hé dames,
Leuke foto's hoor.
Lynn slaapt eigenlijk bijna nooit in haar pyama, ze heeft echt een hekel aan omkleden.
Straks als ze wat ouder is wil ik het wel gaan doen, ze wordt nu ook niet echt vies, dus dat scheelt ook.
X

Hey meiden.

Waar slapen julie kleintjes dan in, als ze niet in pyjama slapen??
Ik zelf doe Joëlla s'avonds voor dat ze naar bedje gaat in bad, en dan lekker in pyjama.

Ben wel benieuwd wat julie dan doen??

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

Phira...
Ik heb een super handige moeder....
Ik had ook een pyjamaroek voor yoëll die te groot was om zijn middel, maar het shirt goed.
Dus mn moeder neemt de schaar, knipt aan de achterzijde een sneetje, kort het elastiek van de broek wat in dmv naald en draad. En ja hoor broek zit perfect.

Misschien een idee.

Groetjes Pauline

Hihi, ja ik zie het mijn moeder ook zo doen. Denk zelfs dat ik het ook wel zelf kan, maar ja, moeders zijn daar wel handig voor toch! Maar inderdaad een goed idee.
En Dushi..
(ben even je andere naam kwijt)
Kian slaapt gewoon in z'n longsleeve shirt die hij die dag aan heeft gehad. Hij heeft bijna altijd een longsleeve aan, en dan zonder broekje in z'n trappelzak. Ik doe hem nl meestal sochtends in bad, dus dat zou dan alleen maar een keer extra omkleden betekenen. Nou vind Kian dat niet zo erg, maar ik zie daar nu het nut nog niet echt van in. Misschien over een paar maandjes. Of als ik over ga stappen van bv naar gewone voeding dan gaat ie misschien langere nachten maken, en dan doe ik z'n bad misschien ook wel savonds, daarna een papfles (of bord) en dan . . . slapen maar!!!! (hope so)
Lief sPhira

Terug
Bovenaan