Pyjamapapje

Heyy,

Ik geef sinds kort mijn zoontje in de avond een fles voor zijn pap fles (dus eenaatlaatste fles) een pyjamapapje.
Mijn vraag aan jullie is wanneer geven jullie die? Bijvb. Voor het slapen of in de ochtend? Of op andere tijden.
 
Helemaal niet. Vind dat zo onnodig. Zit vol suiker en zoetstof. Ik ben helemaal niet tegen suiker en m'n kinderen krijgen dagelijks koek en een snoepje, maar een baby bewust zoveel suikers geven die onnodig zijn, vind ik dus niet nodig ;)

Ze hebben pyjama papjes echt niet nodig. Zelfs bambix of rijstebloem is onnodig, alleen gewone flesvoeding is voldoende voor ze! Alle toevoegingen zijn onnodig en kosten teveel geld ;)

Je kindje gaat echt niet langer slapen van een pyjama papje of bambix, als dat je streven is. Ik heb een paar keer bambix geprobeerd, maar m'n dochter vond het smerig, het was strijd en ze sliep er geen minuut langer van. Dus gauw mee gestopt, alleen de standaard voeding is voldoende!
 
Je kan beter een voedzame pap geven, ipv die gesuikerde zoete zooi. Maar wat is je doel ermee? Het zou niet nodig moeten zijn. Als je kindje klaar is voor vaste voeding, lekker focussen op mee eten met jullie, ipv die papfles.
 
Een pyjamapapje is echt niet nodig en zelfs ongezond. Het betreft vooral slimme marketing. Ze stoppen er namelijk heel veel suiker in en doen alsof het een gezonde keuze is.
Mijn dochter wilde nooit pap uit de fles. Maar nu (met 1,5 jaar) is ze dol op pap in de ochtend. Normale pap dus
 
Nooit gegeven. Zit super veel onnodige suiker in. Als je kindje gewoon groente fruit en een boterhammetje krijgt is gewone melk daarbij voldoende. 1 van mijn kids at heel slecht brood en gaf ik ipv een normaal granenpapje
 
Terug
Bovenaan